Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone ongeveer een maand, over het algemeen ben ik er vrij tevreden over. Er is echter één probleem, voor mij toch wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen
Ik heb mijn iPhone ongeveer een maand, over het algemeen ben ik er vrij tevreden over. Er is echter één probleem, voor mij toch wel het belangrijkste waarvoor ik hem gekocht heb: ik ben regelmatig heel slecht tot NIET verstaanbaar tijdens het bellen. Heel eigenaardig is ook dat ik het soms wel, soms niet heb. Is dit een gekend probleem of kan ik hem beter laten nakijken om te herstellen? Tenslotte is bellen een heel belangrijke eigenschap van een GSM. Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat er mensen zijn die mij raad kunnen geven.
Met dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb he al gehoort van de deathgrip? zommige mensen hebben der last en sommige niet probeer er een bumper om heen te doen
|
|
|||
|
|||
Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen
|
|
|||
|
|||
anders fftjes langs de winkel gaan waar hem gehaald heb wel fftjes jailbreak er af halen en het probleem uitleggen
|
|
|||
|
|||
Dat zal vermoedelijk het beste zijn, ik heb de jailbreak eraf gehaald en bekijk het nu nog een paar dagen
|
|
|||
|
|||
Bedek je misschien per ongeluk de microfoon die onder in de iphone zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het blijkt dus niet aan Cydia te liggen, ik heb hem volledig opnieuw geïnstalleerd, en gewoon standaard gehouden. Dan heb ik naar Mobistar gebeld, met de iPhone, en de man adviseerde mij hem binnen te brengen, wat ik straks dan ook ga doen. Hopelijk is het probleem van de baan als ik hem terug heb...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitvallen tijdens bellen | eijber | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 18:10 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
geluidsprobleem tijdens bellen | bpatje | Archief | 5 | 04-01-09 15:38 |
Niet verstaanbaar tijdens bellen | msk | iPhone algemeen | 4 | 11-12-08 10:04 |
Gekraak tijdens bellen | jeremy14 | iPhone algemeen | 0 | 07-07-08 18:12 |
|
|