iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   wazig beeld iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/77279-wazig-beeld-iphone.html)

inguh 09-11-10 17:56

wazig beeld iphone
 
Hallo beste forummers,

Ik heb even het forum door bekeken, maar kon deze vraag niet vinden vandaar even een berichtje.
Het zit namelijk zo dat mijn iphone 4 sinds gister wazig beeld heeft, en het beeld flikkert.
Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die hier last van hebben.
Of heeft iemand hier verstand van, en weet wat ik moet doen...misschien opsturen naar apple ofzo fabrieksgarantie:confused:

flammy88 09-11-10 22:36

dit lijkt me retina scherm probleempje dat word opsture denk ik voor garantie

inguh 09-11-10 23:12

Hoi bedankt voor je redactie!
Geldt dit dan voor fabrieksgarantie?

flammy88 09-11-10 23:28

Ja als het goed is valt het onder fabrieksgarantie ;)

inguh 11-11-10 00:09

Oke dat is mooi! Moet ik dan naar de dichtbijstaande appleshop of naar belcompany voor fabrieksgarantie?

flammy88 11-11-10 08:53

naar belcompany ;) suc6

inguh 16-11-10 18:13

hoi flammy88,

Ik ben 11 november nog even naar Belcompany geweest, het personeel zag ook direct het probleem.. nu hebben ze mij geadviseerd om mijn telefoon op te laten sturen bij tmobile omdat dat sneller ging, maar volgens mij maakt het niet uit.... Ben benieuwd hoe lang het duurt met opsturen. Zal wel weken duren aangezien tnt aan het staken zijn..:(:(

rikgierman 17-05-12 09:23

Zelfde probleem
 
Hi,

Ik heb nu een aantal dagen een nieuwe iPod Touch 4G en heb het exacte zelfde probleem, als ik hem vergelijk met mijn oude iPod is dit beeld dof en onscherp, ook flikkert het scherm bij mij random, dus ook maar terug naar Dixons dan? Want ik heb er sinds de aanschaf echt niks mee gedaan? Zal wel lang duren met det opsturen enzo denk?

RWK 17-05-12 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikgierman (Bericht 794911)
Hi,

Ik heb nu een aantal dagen een nieuwe iPod Touch 4G en heb het exacte zelfde probleem, als ik hem vergelijk met mijn oude iPod is dit beeld dof en onscherp, ook flikkert het scherm bij mij random, dus ook maar terug naar Dixons dan? Want ik heb er sinds de aanschaf echt niks mee gedaan? Zal wel lang duren met det opsturen enzo denk?

Wat u ook kan doen is gewoon bij Apple Service aanvragen. Dit gaat gemakkelijk via de site. Je krijgt dan een leeg doosje opgestuurd die je vervolgens weer moet terug moet sturen naar Apple. Binnen week had ik mijn nieuwe iPhone binnen. Ik had hem woensdag opgestuurd en kreeg vrijdag mijn nieuwe iPhone.

Als je in Amsterdam woont, gewoon even langs de Apple Store gaan en dan loop je echt wel met een nieuwe uit.

En als beide keuze voor jou geen oplossing kan bieden dan terug naar de winkel en hopen dat je direct een nieuwe in ontvangst mag nemen!

rikgierman 17-05-12 11:26

Thanks voor je reply! dat ga ik doen, ik ga gewoon vragen bij dixons wat ze kunnen doen want ik heb er vanaf het begin last van gehad


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.