//

iPhone zet zichzelf terug in de tijd

iPhone zet zichzelf terug in de tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fellow iPhoners, Ik had vanochtend het probleem met mijn iPhone dat hij zichzelf terug had gezet in de tijd. Het was eigenlijk 10 november rond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-10, 10:45
arnot88 arnot88 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 1
Standaard iPhone zet zichzelf terug in de tijd

Fellow iPhoners,

Ik had vanochtend het probleem met mijn iPhone dat hij zichzelf terug had gezet in de tijd.

Het was eigenlijk 10 november rond 8 uur, maar mijn iPhone stond op zondag 7 november, met als tijd 5.03 am

Ik heb het zelf niet ingesteld en ik mijn mijn iPhone staan op automatisch tijd bijhouden, dus ik wou vragen of er nog andere dit probleem hadden.

Ik heb het al wel opgelost door opnieuw te synchroniseren met mijn mac, maar ik blijf het raar vinden.

Ik heb geen jailbreak en ik draai op de laatste versie van iOS, want ik had nog gezocht naar nieuwere versies, maar die waren nog niet beschikbaar.

Het enige probleem wat ik er ook mee had was dat ik te laat op werk was, omdat het voor mijn iPhone (die ik ook als wekker gebruik) nog geen 7 uur was >.<
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0681.PNG‎ (270,5 KB, 1x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-10, 10:53
sbjens sbjens is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Had het zelfde probleem, maar na een beetje puzzelen is het mij ook gelukt. Was wel een nare verassing, gebruik de 3GS ook als wekker en voor afspraken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zet terug vanaf reservekopie verdwenen pieterwillems iPhone algemeen 1 26-08-10 00:08
iPhone zet zichzelf uit S¡mon iPhone algemeen 8 26-11-09 23:12
Windows: itunes zet apps niet terug op iphone stapelbergje iTunes 1 14-10-09 11:31
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? XIII iPhone algemeen 0 02-10-09 10:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.