//

Twitter update niet goed

Twitter update niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe iphone 4 en heb het programma twitter geinstalleerd. Hiervoor had ik een HTC Hero en zodra ik een nieuw bericht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-10, 14:19
Neiltwo2 Neiltwo2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard Twitter update niet goed

Ik heb net een nieuwe iphone 4 en heb het programma twitter geinstalleerd. Hiervoor had ik een HTC Hero en zodra ik een nieuw bericht had kwam deze direct omhoog. Ik merk dat mijn twitter nu bijna niet update. Soms kijk ik en heb ik opeens 20 nieuwe berichten, maar daarvoor moet ik de app wel opstarten. Heeft iemand enig idee hoe ik zorg dat hij beter update?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter voor iPhone werkt niet meer na update onder fw 3.1.x eentje iPhone Apps 29 10-08-10 00:34
berichten werkt niet goed na update ios4 Aeron iPhone algemeen 0 22-06-10 17:04
Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg Sander3991 iPhone algemeen 6 24-02-10 23:44
Mac OS X: podworks werkt niet goed meer na update 3.0 roleo iTunes 0 24-06-09 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.