iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 batterij heel snel leeg. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/77619-iphone-4-batterij-heel-snel-leeg.html)

dylankieft 14-11-10 14:26

iPhone 4 batterij heel snel leeg.
 
Hallo,

Mijn iPhone 4 zijn batterij is altijd heel erg snel leeg. Als ik thuis gewoon een beetje op Wi-Fi zit te internetten vliegen de procenten voorbij. Soms wel meer dan 1 procent per minuut. De helderheid staat op het laagste wat er is. Er draaien geen andere programma's in de background. Heeft herstellen zonder een reservekopie nut? Oja me iPhone is gejailbreakt.
Is het verstandig om hem na te laten kijken of hebben meerdere personen dit probleem?

Dylan

branneke 14-11-10 15:23

Je moet even goed controleren welke apps je allemaal hebt aanstaan (multitast). Een app als Skype zuigt je Iphone binnen een paar uur leeg

dylankieft 14-11-10 16:09

ik zet altijd alle apps uit. daar kan het niet aan liggen, alleen safari heb ik meestal open staan

Beedeewee 03-12-10 10:34

Al een oplossing gevonden?

huibert999 03-12-10 16:22

Dit probleem heb ik namelijk ook, hoe bekijk je dat multitast? heb mijn iphone 4 nog maar 2 dagen dus snap er weinig van:P

CeesiPhone 03-12-10 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibert999 (Bericht 610152)
Dit probleem heb ik namelijk ook, hoe bekijk je dat multitast? heb mijn iphone 4 nog maar 2 dagen dus snap er weinig van:P

Dat wil ik ook weten en hoe zet je programma's uit?

huibert999 03-12-10 16:40

hahah gelukkig ben ik niet de enige:D en dat hele jailbreak gedoe snap ik ook weinig van maar daar zal wel weer een andere topic over zijn denk ik......

apotheosis 03-12-10 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft (Bericht 600267)
Hallo,

Mijn iPhone 4 zijn batterij is altijd heel erg snel leeg. Als ik thuis gewoon een beetje op Wi-Fi zit te internetten vliegen de procenten voorbij. Soms wel meer dan 1 procent per minuut. De helderheid staat op het laagste wat er is. Er draaien geen andere programma's in de background. Heeft herstellen zonder een reservekopie nut? Oja me iPhone is gejailbreakt.
Is het verstandig om hem na te laten kijken of hebben meerdere personen dit probleem?

Dylan

Uw helderheid mag gerust zelfs over de helft staan, dat gaat echt het verschil niet uitmaken hoor ;).

Het zou best kunnen je een app hebt die ervoor zorgt je batterij snel slinkt.

En een jailbreak gedaan; tgoh, als ik zie hoeveel mensen daarmee stront aan de knikker hebben, laat maar uit, ik kan (praktisch) alles doen wat ik wil doen.

Net een kleine test gedaan en op 1 minuut tijd ben ik ook ong 1% kwijt hoor, das normaal, ik heb wel snel achter elkaar bv 10-15tal pagina's opgeladen.(via Wi-Fi).

huibert999 03-12-10 22:14

Ik heb net wat gelezen; Je moet 2 x op de home button tikken en dan de apps die open staan uitzetten heb dit net gedaan dus ga ff in de gaten houden als dit helpt, denk het trouwens wel,had die ook altijd met mun oude HTC HD2 dat hielp ook.

apotheosis 03-12-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibert999 (Bericht 610270)
Ik heb net wat gelezen; Je moet 2 x op de home button tikken en dan de apps die open staan uitzetten heb dit net gedaan dus ga ff in de gaten houden als dit helpt, denk het trouwens wel,had die ook altijd met mun oude HTC HD2 dat hielp ook.

Ach, ik dacht je dit al wist daarmee ik het er niet bij had gezegd ;p.
Idd, daar draaien bepaalde programma's op de achtergrond, bij velen kan het geen kwaad maar bij anderen wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.