iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/77827-simonly-abonnement-op-prepaid-iphone-4-a.html)

Joskhuu 17-11-10 13:31

Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4
 
Goedemiddag,

Ik heb nog nooit een iphone gehad en sta op het punt om een iphone 4 te kopen. Nu heb ik een goedkoop simonly abonnementje van Vodafone, en vroeg me af of deze ook werkt op een Vodafone prepaid Iphone 4.

Heeft iemand hiermee ervaring, wellicht met een ouder toestel of zo?

Alvast bedankt!

Gr. Jos

Mr. Dragon 19-11-10 14:58

prepaid?
 
Een Vodafone prepaid Iphone 4 bestaat toch niet?
En als het zou bestaan lijkt het me voordeliger om je abonnement om te zetten naar een iPhone-abonnement, zodat je korting krijgt op de iPhone.

doceb 19-11-10 15:36

Bedoel je niet een unlocked iPhone?

Joskhuu 19-11-10 17:19

Een prepaid is te koop. ( heb hem inmiddels al besteld bij Vodafone ) het punt is dat ik momenteel een simonly abonnement heb die veel goedkoper is dan een iphone abonnement of welk abonnement bij Vodafone dan ook, en met veel rekenen kwam ik er achter dat een los toestel goedkoper is dan met abonnement.

Simlock vrij is weer 100 tot 150 euro duurder dan een prepaid Vodafone. JB Iphone wil ik niet omdat je dan steeds moet wachten voor updates e.d. Dus vandaar de vraag.

MAar ik heb inmiddels reactie gehad van Vodafone en een simonly abonnement kan gebruikt worden icm de Prepaid Iphone 4. Ik moet alleen naar de winkel om mijn sim om te ruilen voor een micro of ik moet met de schaar aan de gang gaan.

Met vriendelijke groet,
Jos

Joskhuu 19-11-10 17:23

ps. ik lees net in mijn laatste reactie van Vodafone, dat een prepaid Iphone bij Vodafone simlock vrij is dus eigenlijk is heel deze vraag overbodig geweest.

Ik vind het wel raar dat ze hem dan aanbieden als een prepaid en niet gewoon als een simlock vrij toestel. Maar des te beter, dan kan ik ook bij andere providers gaan kijken voor een evt beter aanbod qua abonnement.

LastBoyScout 30-11-10 23:40

Ben benieuwd of die echt dan sim-lock vrij is. Of zou het een provider-lock zijn?. Als het echt zo is; dan is dit volgens mij de goedkoopste iPhone4 die ik tot nu toe gevonden heb. Het word dus interessanter ;-)

Joskhuu 01-12-10 07:48

Met een beetje geluk heb ik hem vandaag binnen. Mijn baas heeft een microsim van Telfort en ikzelf Vodafone, dus zodra ik hem binnen heb dan zal ik het even testen

Gr Jos

mvo72 15-02-11 01:43

Ben van plan kopen
 
Ja, ik ben ook van plan losse toestel kopen (649,-) en Simonly abonnement heb ik al. Aanstaande woensdag ga ik naar vodafone winkel. Ga ik hem testen of het werkt en zo niet? Dan moet ik deze iphone 4 mobiel naar zwartmarkt te gaan voor simlockvrij te maken.

Denk jullie dat dit werkt?????????

Joskhuu 15-02-11 09:01

Ter info:

Of de Iphone geheel simlockvrij is durf ik niet te zeggen omdat we tijdens het knippen van de Vodafone kaart verkeerd geknipt hadden. We hebben de kaart met wat plakband omgetoverd tot een microsim.

In eerste instantie werkte de kaart niet, maar na een keer eruit/erin deed hij het wel. Ik durf alleen de kaart er nu niet meer uit te halen om te kijken of een andere provider werkt. Dadelijk krijg ik mijn Vodafone niet meer aan de praat.

In ieder geval werkt een Vodafone gewone sim (simonly) ombouwen naar een microsim in een pre-paid iphone 4

Gr. Jos


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.