iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   TIP! IPhone bescherming! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7793-tip-iphone-bescherming.html)

pevi 19-02-08 20:18

TIP! IPhone bescherming!
 
Plak 4 "stoppertjes" op de hoeken van de achterzijde van de iPhone.

Voordeel hiervan is dat hij super stevig op tafel ligt en tevens niet krast.

Ps. Let erop dat je de onderste 2 hoog genoeg plaatst zodat hij nog wel in de craddle past.

(zie foto enkele posts hieronder)

Mauske 19-02-08 20:21

Da ziet er niet uit.. haha

Amp. 19-02-08 20:26

Die zijn voor stoelen, niet voor dure telefoons :p

S.A.F 19-02-08 20:49

Leuk bedacht! Alleen niet de meest charmante oplossing. Ik laat het even aan me voorbij gaan. Lichte krasjes vind ik dan nog iets mooier (vaak niet eens zichtbaar) dan zoiets.

Maar goed bedacht in ieder geval!

topke 19-02-08 20:53

er bestaan ook zo'n iets kleinere, doorzichtige en dus subtielere dingskes dacht ik..
Anders wel slim bedacht :)

pevi 19-02-08 20:59

... geloof me, ze zijn transparant en vallen ABSOLUUT niet op!!!

Als ik zo links en rechts kijk wat voor Protectors sommige om hun iPhone hebben "gevouwen" springen de tranen me in de ogen.

Dit is voor mij de meest esthetische bescherming.

S.A.F 19-02-08 21:09

Kun je er niet een keer wat foto's van maken?

herk0039 19-02-08 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pevi (Bericht 67952)
... geloof me, ze zijn transparant en vallen ABSOLUUT niet op!!!

Als ik zo links en rechts kijk wat voor Protectors sommige om hun iPhone hebben "gevouwen" springen de tranen me in de ogen.

Dit is voor mij de meest esthetische bescherming.

ik heb een andere oplossing, heb een antislipmatje gemaakt van zwart "poetsdoekje" dat iedereen bij z'n Iphone gekregen heeft.
Dit heb ik geplakt op een dun stevig zwart plaatje kartonpapier, en heb hem thuis steevast op z'n plekje liggen! Uiteraard precies op maat geknipt.

Marian

pevi 19-02-08 21:28

1 Bijlage(n)
Bijgaand een snelle foto, van hoe het er in de praktijk uit ziet. :eek:

blahblah 19-02-08 21:42

Eh nee, dankje. Dan maar wat krasjes. Het ziet er niet uit, imho.
En daarnaast, het is een GEBRUIKSvoorwerp, geen museumstuk.

jeekes 19-02-08 22:25

ik vind het nog meevallen....

b67 19-02-08 22:38

Of je zet hem gewoon steeds in je dock? Of ik leg 'm op mn fabrixcase (zelden), of zet 'm regelrecht in zn dock..

CadmanF 19-02-08 22:40

Wacht wacht wacht...


Ik heb de oplossing gevonden...


















invisibleSHIELD | Apple iPhone Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield


Waarom allemaal zo moeilijk en goedkoop doen bij een telefoon van € 500,-....??



:confused::confused:

Dwaas 19-02-08 23:03

Ik heb dat "invisible shield" hoesje besteld. Ben benieuwd. Ik laat t jullie weten of t wat is.

pevi 19-02-08 23:17

Ik Quote een regel uit een van mijn vorige posts:

--- Als ik zo links en rechts kijk wat voor Protectors sommige om hun iPhone hebben "gevouwen" springen de tranen me in de ogen.---

Dat bedoel ik dus,....

CadmanF 19-02-08 23:24

Tja.., je hebt leren knippen en PLAKKEN op de lagere school... Maar voor sommigen is het gewoon tijd om dat nog een keer over te doen...

Ik heb het bij de mijne erop zitten en je kan niet zien dat het erop zit... Alleen voelen en dat is juist het fijne.., je hebt veel meer grip op de telefoon...

pevi 19-02-08 23:30

Deze TIP is in eerste instantie ook niet bedoeld als goedkope (0,35 euro) dan wel funktionele oplossing.

CadmanF 19-02-08 23:32

Ohh ok.. ;)

yingie 20-02-08 11:35

Een simpele film voor op het touchscreen is alles wat nodig is. InvisibleShield was een crime om erop te krijgen en bij mij dus helemaal niet onzichtbaar, haha. Daarnaast voelt niets lekkerder in je hand dan een iPhone zonder opsmuk... nou ja, bijna niets...:D

Celf 20-02-08 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dwaas (Bericht 68065)
Ik heb dat "invisible shield" hoesje besteld. Ben benieuwd. Ik laat t jullie weten of t wat is.

Ik weet niet wat de kwaliteit van deze is maar 'k heb er ooit een om de ipod Nano (toen ie pas uit was) gehad.....drama. In het begin lijkt het nog wel maar na verloop van enkele dagen\weken begint de pasvorm al minder te worden...kieren..."oortjes", je kent dat wel. Stof en vet maakten e.e.a. er ook al niet mooier op.

Heeft een beetje weg van mensen die hun nieuwe bankstel voorzien van een kleed om de stof te beschermen. Na 10 jaar zijn ze toe aan een nieuw bankstel maar hebben al die tijd nooit gezien hoe mooi hun "oude" bank eigenlijk was.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:34.