iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4: touchscreen werkt niet wanneer te koud (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/77943-iphone-4-touchscreen-werkt-niet-wanneer-koud.html)

Sir Botex 19-11-10 09:30

iPhone 4: touchscreen werkt niet wanneer te koud
 
Dag allemaal,

ik ben vertegenwoordiger, dus altijd op baan, en werk in varkenssector dus stoffige omgeving:daarom ligt mijn iPhone altijd in de auto als ik in een stal ben.

Nu heb ik een héél vervelend probleem: als ik terug in de auto kom, reageert de touchscreen niet meer, de home en powerbutton wel nog...

na een aantal minuten opwarmen (tussen de billen, onder de oksel: 't is geen zicht maar werkt wel), reageert het scherm dan opnieuw...

nu het kouder wordt, heb ik het probleem ook als ik aan het rijden ben en m'n iPhone gewoon naast me leg... ook 's morgens bij het wakker worden als de iPhone een nachtje op de nachttafel gelegen heeft: zelfde probleem!

zijn er nog mensen met dit probleem? en kent er iemand de oplossing?

wouter1981 19-11-10 10:15

Het probleem zit vermoedelijk in je vingers en niet zozeer in de telefoon... De telefoon moet werken tussen de 0 graden en 35 graden.

Sir Botex 19-11-10 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 602095)
Het probleem zit vermoedelijk in je vingers en niet zozeer in de telefoon... De telefoon moet werken tussen de 0 graden en 35 graden.

en heb je hier dan ook een oplossing voor? Stevig in de handen wrijven zodat vingers opwarmen?

markzijlstra 19-11-10 13:10

Je handen tussen je billen of onder de oksel stoppen?!

(sorry, heel flauw)

wouter1981 19-11-10 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sir Botex (Bericht 602152)
en heb je hier dan ook een oplossing voor? Stevig in de handen wrijven zodat vingers opwarmen?

Ja zoiets inderdaad. Of draag handschoenen om te voorkomen dat je vingers koud worden.

jemmie 19-11-10 13:36

Of een stylus gebruiken.

iPhone stylus > iPhone accessoires en iPod touch accessoires > iPhoneclub Shop

Sir Botex 22-11-10 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 602095)
Het probleem zit vermoedelijk in je vingers


ondertussen al verschilllende keren geprobeerd om mijn vingers op te warmen ipv het scherm, ook al aan andere mensen gevraagd om het scherm te bedienen wanneer het geblokkeerd is: geen enkel resultaat, het ligt dus wel degelijk aan de touchscreen...

ik veronderstel dat dit dus een hardwareprobleem is en dat dit onder de garantie moet vallen? moet ik hiervoor naar Krefel (waar ik m'n iPhone kocht) of kan ik beter naar een switch/apple centre gaan?

wouter1981 22-11-10 14:45

Volgens mij staan op de Apple website wel adressen van Authorized Service Centres. Daar moet je terecht kunnen met jouw probleem.

gemakki 28-10-11 15:17

Touchscreen iphone '4 werkt niet goed
 
Hoi
Probleem met Iphone 4 16 Gb wit het touchscreen heeft bij mij ook fouten.
Rechts onderin,bij de M toets en return toets werk niet
Vandaag toestel weggebracht naar de Phonehouse.
Ter Reparatie aangeboden bij Apple.
Toestel is 6 weken weg.
Toestel is pas 5 maanden

Wel nieuwe IOS 5 geinstalleerd,en daarna fabrieks instellingen teruggezet, maar geen resultaat

6 weken zonder Iphone

Grt G


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.