//

Eerste OS 4.2 bugs

Eerste OS 4.2 bugs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vrijbuiter Zelfde probleem hier, hele knop is verdwenen.. EDIT: Was na de update uitgezet blijkbaar. Gewoon bij je telefooninstellingen weer aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-11-10, 15:59
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijbuiter Bekijk bericht
Zelfde probleem hier, hele knop is verdwenen..

EDIT: Was na de update uitgezet blijkbaar. Gewoon bij je telefooninstellingen weer aan te zetten.
Bij mij toch echt geen enkel probleem... facetime was wel uitgeschakeld na de update, echter na facetime optie aan te zetten bij: instellingen phone en even 30 sec wachten was facetime weer actief met daaronder de melding dat mijn telefoonnummer zichtbaar zal zijn bij het bellen met facetime.....
edit: jullie zijn ook zo snel met vragen........
__________________
2G 8Gb 1.1.1 US => .... => 3.1.2 => Iphone 4 (OS4.3.3) 32GB simlockvrij
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-11-10, 16:08
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Dust Bekijk bericht
Op de discussieforum van apple merk ik dat iedere iPhone 3GS houder geen nieuwe ringtones bezit.
Ook dit is net als de 'Find My iPhone' enkel voor op de iPhone 4!!
Jammer en onbegrijpelijk!
Je kunt wel bij ieder contact nu een sms-toon kiezen maar als er maar 6 tonen zijn,
is dat dat toch schamel!
Niet zo snel... kijk eens verder in het forum.kijk eens hier naar, namelijk ik hele andere geluiden (hoor) lees dit eens:How to Enable and Use Find My iPhone for Free on iPhone 3GS and Other Pre-2010 Devices
  #63  
Oud 23-11-10, 16:19
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rink Bekijk bericht
Niet zo snel... kijk eens verder in het forum.kijk eens hier naar, namelijk ik hele andere geluiden (hoor) lees dit eens:How to Enable and Use Find My iPhone for Free on iPhone 3GS and Other Pre-2010 Devices

LOL , het werkt idd ..thankx voor de tip
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #64  
Oud 23-11-10, 17:46
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

hoe zit het eigenlijk met mms instellingen ? zijn deze door de provider al ingesteld met de update ?? Kan ze niet meer handmatig instellen
  #65  
Oud 23-11-10, 17:56
denmen denmen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard update

Na de update kan de telefoon geen contact maken met de update server.
Dus kan ik niet de update afronden wie weet hier een antwoord op.
thanhx....
  #66  
Oud 23-11-10, 19:08
merman merman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Het fotoprobleem is toch echt een issue van 4.2.1. Ik heb namelijk net mijn hele telefoon hersteld met een reservekopie uit mei en nog steeds kunnen foto's niet van mail of Safari op de fotorol gesaved worden...
  #67  
Oud 23-11-10, 21:04
CirroX CirroX is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik kon toch 2 dagen met de accu aan de slag. Nu op 20 uur zo goed als leeg. Wel AirPlay, FaceTime en find my iPhone getest. Ga hem nu eens leegtrekken en ten volle opladen... Misschien ben ik gewoon paranoia ;-)
  #68  
Oud 23-11-10, 22:05
iRobin08 iRobin08 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: H.I.A
Berichten: 1
Standaard

Hallo
idd bij mij ook visual voicemail weg.... komt dit terug? iemand idee? <<< KOMT IDD TERUG NADAT JE "REST ALL SETTINGS" HEB GEDAAN
& Airplay button heb ik ook niet.... is deze er alleen als je een Apple TV(ATV) heb??
hoor graag..

Laatst gewijzigd door iRobin08; 23-11-10 om 22:52.
  #69  
Oud 23-11-10, 22:24
remco8850 remco8850 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rink Bekijk bericht
Laten we een lijstje maken met de eerste bugs in 4.2
met een knipoog want ben er nu al erg blij mee.
findmyiphone-werkt fantastisch.


1. Direkt na het updaten is bij mij de wintertijd verdwenen en staat mijn klokje weer een uurtje verder.
Let dus op als je morgen vroeg je bed uit moet!

2. Visual voisemail instellingen blijken te zijn verdwenen bij een aantal gebruikers (4G en 3Gs) maar er zijn meldingen dat deze ook weer wel werkt (3gs)
(dit is inmiddels opgelost en is geen BUG)

Ik had ook het probleem van een foutieve tijdsaanduiding na de update naar ios 4.2. Dit enkel als ik de tijd automatisch liet veranderen. Na de update heb ik een volledige herstel gedaan van mijn iPhone en de bug is verdwenen. Mijn iphone 4.0 op ios 4.2 staat nu op het juiste uur met de automatische tijdsverandering actief.

Men zegge het voort

grtz

Remco
  #70  
Oud 23-11-10, 23:10
reprise3 reprise3 is offline
Banned
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobin08 Bekijk bericht
Hallo
idd bij mij ook visual voicemail weg.... komt dit terug? iemand idee? <<< KOMT IDD TERUG NADAT JE "REST ALL SETTINGS" HEB GEDAAN
& Airplay button heb ik ook niet.... is deze er alleen als je een Apple TV(ATV) heb??
hoor graag..

Ja.
Zie mijn eerdere bericht:
Ga naar Instellingen> Algemeen> Onderaan pagina: Stel Opnieuw In> Herstel alle instellingen.

Hierna werkt Visual Voicemail weer
  #71  
Oud 24-11-10, 00:29
Kashika Kashika is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard geen mobiel internet

Na de update, kon ik niet meer op internet op mijn iPhone. Ben hem nu aan het herstellen naar gisteren (heb vandaag geupdate), kijken of dat helpt. Edit: nog steeds hetzelfde probleem...

Lijkt erop dat ik de enige ben die de melding: ''cannot activate cellular data network'' krijg.

Of heeft iemand enige suggesties? Tot gisteren deed mn iPhone het nog gewoon met 3G internet.

Laatst gewijzigd door Kashika; 24-11-10 om 00:34.
  #72  
Oud 24-11-10, 18:55
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remco8850 Bekijk bericht
Ik had ook het probleem van een foutieve tijdsaanduiding na de update naar ios 4.2. Dit enkel als ik de tijd automatisch liet veranderen. Na de update heb ik een volledige herstel gedaan van mijn iPhone en de bug is verdwenen. Mijn iphone 4.0 op ios 4.2 staat nu op het juiste uur met de automatische tijdsverandering actief.
Men zegge het voort
grtz
Remco
Ik zal het eens proberen, volledige herstel, pffffff

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kashika Bekijk bericht
Na de update, kon ik niet meer op internet op mijn iPhone. Ben hem nu aan het herstellen naar gisteren (heb vandaag geupdate), kijken of dat helpt. Edit: nog steeds hetzelfde probleem...

Lijkt erop dat ik de enige ben die de melding: ''cannot activate cellular data network'' krijg.

Of heeft iemand enige suggesties? Tot gisteren deed mn iPhone het nog gewoon met 3G internet.
Reboot je iPhone eens..... wil ook nog wel eens helpen.
  #73  
Oud 24-11-10, 20:11
GyZmo GyZmo is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kashika Bekijk bericht
Na de update, kon ik niet meer op internet op mijn iPhone. Ben hem nu aan het herstellen naar gisteren (heb vandaag geupdate), kijken of dat helpt. Edit: nog steeds hetzelfde probleem...

Lijkt erop dat ik de enige ben die de melding: ''cannot activate cellular data network'' krijg.

Of heeft iemand enige suggesties? Tot gisteren deed mn iPhone het nog gewoon met 3G internet.
Controleer even jouw netwerk instellingen. Wellicht is APN niet meer ingevuld, had ik ook voor
  #74  
Oud 24-11-10, 20:38
wouters3 wouters3 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Sinds 4.2 zijn de instellingen voor het mobiele datanetwerk niet meer te wijzigen. Mobiel internet van Rabo Mobiel werkt dus niet meer. Helpdesk Rabo weet niet wanneer er een oplossing komt. Terug naar 4.1 dus denk ik.
  #75  
Oud 24-11-10, 20:48
Opaleo Opaleo is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 1
Standaard Favorieten kiezen

Sinds ik 4.2 op mijn iPhone4 heb gezet kan ik niet meer,in mijn Telefoon >> 'Favorieten' de juiste personen kiezen.
Wanneer ik in de favorieten op een naam klikt om deze te bellen word er een ander in deze Favorieten lijst gebeld...?! Dus niet diegene welke ik aanklikt.
Heeft iemand anders dit rare verschijnsel ook met zijn i4,en komt dit door de update?
  #76  
Oud 24-11-10, 22:00
vdvpj vdvpj is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Op de site van Apple staat dat op 3GS de nieuwe sms-tonen niet van toepassing zijn.
BTW, ik had alles ingesteld voor MMS, maar gebruik het weinig dus had het niet gemerkt. Nu zie ik pas dat ik geen MMS meer kan verzenden. Ligt dit aan 4.2 software? Of weet iemand hoe ik dit opnieuw kan instellen?
-PJ
  #77  
Oud 25-11-10, 07:11
Unconnected Unconnected is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

hebben meer mensen er last van dat als je fotos maakt met de default photo app de thumbnail resolutie heel laag is in de fotorol? de nieuwste fotos in de rol zien er gewoon niet uit (geen anti-aliasing meer)
het probleem doet zich bij mij niet voor met pro-camera.
  #78  
Oud 25-11-10, 09:57
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CirroX Bekijk bericht
Ik kon toch 2 dagen met de accu aan de slag. Nu op 20 uur zo goed als leeg. Wel AirPlay, FaceTime en find my iPhone getest. Ga hem nu eens leegtrekken en ten volle opladen... Misschien ben ik gewoon paranoia ;-)
Ik merk het zelfde...
Vanmorgen een restore gedaan, kijken of het beter is.

Overigens was mijn battery ook redelijk vlot leeg in het begin toen ik hem net had. Na een restore werd mijn battery een stuk beter en na de update naar 4.2.1 lijkt hij weer op het oude niveau.
Hopen dat de restore van vanmorgen dus weer het oude gedrag terugbrengt
  #79  
Oud 25-11-10, 10:02
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stacey245 Bekijk bericht
Als ik een nieuw sms wil schrijven, kan ik niet (bij " aan:") de naam invullen, je moet op het plusje drukken om een contact toe te voegen. En bij ipod nummers zijn ze niet meer te verdelen onder het alfabet! Voornmij geen één voordeel, alleen nadelen tot dusver!

forceer stop je sms app en alles zal terug werken
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #80  
Oud 25-11-10, 10:11
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard PDF rendering probleem in iOS 4.2

Mijn collega had zijn iPad geupdate naar 4.2 en had in Zinio ineens enkele tijdschriften die de kleuren niet meer goed weergaven. Mensen kregen een blauwe kleur (smurfen) en dit was lang niet in elk tijdschrift, en lang niet op elke pagina. Maar wel vervelend. Dus de app verwijderd en opnieuw erop gezet, de tijdschriften verwijderd en opnieuw binnen gehaald, allemaal geen succes.
Google bood geen identieke problemen en uiteindelijk de makers van de Zinio app gemaild. Zij onderkennen het probleem en geven aan dat Apple in een volgende update dit zouden moeten oplossen. Het probleem was al bekend bij Apple, maar is niet gefixed voor de release van 4.2 helaas.

Collega heeft het aangezwengeld op het Apple discussion forum. Bron: Apple - Support - Discussions - Color problem in Zinio app (IOS 4.2.1) ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
12 Bugs Found In iPhone OS 3.0 bicabo Chat en geruchten 2 26-06-09 09:40
Bugs in softwareupdate 3.0 bluevoice iPhone algemeen 15 20-06-09 19:11
Enkele Bugs francebramie Archief 3 15-05-09 19:51
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 Doblie iTunes 2 10-09-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.