//

iPhone 3G 4.2 toont alleen appeltje

iPhone 3G 4.2 toont alleen appeltje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iPhone 3G op firmware 4.2 Hij is officieel simlock vrij. Nu probeer ik hem dus te updaten naar 4.2. Wat gelukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-11-10, 21:52
Mittt Mittt is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 76
Standaard iPhone 3G 4.2 toont alleen appeltje

Hoi,

ik heb een iPhone 3G op firmware 4.2 Hij is officieel simlock vrij. Nu probeer ik hem dus te updaten naar 4.2. Wat gelukt is. Alleen komt de iPhone niet verder als het appeltje van opstarten. Na een tijdje gaat er iets rond draaien en gebeurd er nog niks. Na de home knop en powerbuton 10 seconden ingedrukt te houden en daarna weer aan te doen gebeurd er precies hetzelfde.

Wat wel vreemd is iTunes herkent de iPhone wel gewoon en volgens mij kun je er ook gewoon muziek e.d. op zetten. Alleen het beeld blijft bij het appeltje i.p.v. lockscreen..

Hopelijk weet iemand wat ik hiermee moet doen. DFU modus, herstellen en bijwerken werken helaas niet.

Groeten,
Mittt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-10, 23:00
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Wat dacht je van herstellen in iTunes ?
Edit nvm te snel gelezen herstellen werkte niet
  #3  
Oud 25-11-10, 14:39
Mittt Mittt is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 76
Standaard

Ik zit nog steeds met dit probleem. Ik kan updaten en herstellen wat ik wil maar er gebeurd verder niks. Knoppen werken nog perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Kalender icoontje op springboard toont alleen datum joncko Desktop-applicaties 0 20-06-09 21:47
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? fillem iPhone algemeen 28 15-10-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.