//

Bizar, update 4.2.1 op iPhone 4

Bizar, update 4.2.1 op iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren avond ben ik begonnen met het updaten van mijn iOS apparaten naar iOS 4.2. Begonnen met de iPad, geen enkel probleem! Vervolgens de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-10, 10:17
froggie froggie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard Bizar, update 4.2.1 op iPhone 4

Gisteren avond ben ik begonnen met het updaten van mijn iOS apparaten naar iOS 4.2.
Begonnen met de iPad, geen enkel probleem! Vervolgens de iPhone 4. Deze crashte en ging in recovery mode waar hij vervolgens niet meer uit te krijgen was. iPhone 3G geen enkel probleem.

De iPhone 4 proberen te herstellen met 4.1, ook hier crashte de iPhone weer op. Nu kon ik hem met tinyumbrella wel weer uit recovery kicken, achteraf had ik hetzelfde probleem toen ik deze iPhone geleverd had gekregen en verdacht dus de iPhone van een hardware probleem.

Na een heldere ingeving toch eens geprobeerd om de iPhone via mijn PC i.p.v. mijn mac te updaten. Dit ging in 1 keer zonder enig probleem. Backup van de configuratie weer teruggezet via de Mac, en geen enkel probleem. Ik vraag me af of er meer mensen zijn met dit probleem en of ze het op een andere manier hebben weten op te lossen?

Nou goed, mocht je hetzelfde probleem hebben, misschien heb je iets aan deze post.

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-10, 10:22
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Bij mij was het net andersom Op de PC lukte het niet met de iPhone 4 maar op de Mac wel. Ach, het blijven computers en mobiele telefoontjes met een eigen wil
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 24-11-10, 10:26
froggie froggie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Tja, vaag he! Maar goed ik ben allang blij dat ik niet in de malle molen van de T-Mobile garantie afhandeling terecht ben gekomen.
  #4  
Oud 24-11-10, 10:34
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Bij mij was het net andersom Op de PC lukte het niet met de iPhone 4 maar op de Mac wel. Ach, het blijven computers en mobiele telefoontjes met een eigen wil
Soms begrijp ik dat niet. Waarom gaat het bij de een vlekkeloos en bij de ander treden er de meest diverse problemen op? Waar zit het dan in? In ieder geval ging de udate bij mij met zowel de 4 als de 3g vlot ( 15 minuten ) en zonder enig probleem nadien.
  #5  
Oud 24-11-10, 11:53
gemakki gemakki is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 37
Standaard

ja hier hetzelfde probleem,iphone 4 update crashte en ging in recovery mode 4 x iphone terug gezet naar fabrieks instellingen maar met heel veel problemen.itunes verwijderd opnieuw geinstalleerd virus scanner verwijderd iphone via tiny umbrella uit recovery mode gekickt en toen aan itunes gehangen en geupdate.
al mijn contact gegevens verdwenen.
mijn pc was eerder deze week gecrasht dus alle gegevens van itunes waren ook weg.
zo zie je maar weer belangrijk om een backup van je pc maken
gemakki
  #6  
Oud 24-11-10, 12:11
scfsjoerd scfsjoerd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Waarschijnlijk hebben jullie TinyUmbrella gedraaid op je PC of MAC. Dan wordt de hostfile aangepast en kan Apple de verificatie niet meer uitvoeren. Met als resultaat dat de update niet meer uitgevoerd kan worden.
  #7  
Oud 24-11-10, 12:28
gemakki gemakki is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 37
Standaard

Hoi de update heb ik wel kunnen uitvoeren. Het is gelukt maar met moeite.steeds de melding 1013 in iTunes
Maar draait weer.
Gemakki
  #8  
Oud 26-11-10, 17:20
appelman appelman is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Onderstaande probleem is opgelost. In iTunes herstel geselecteerd met ingedrukte Alt-toets om handmatig firmware te kunnen selecteren. Zie ook: http://forum.iculture.nl/wiki/Handle...gen-herstellen


Herkenbaar probleem.

Volgens mij heb ik een ernstig (firmware) probleem. Ik krijg op mijn iPhone 4 alleen nog op de Recovery Mode.


Na 'SaveSHSH' met TinyUmbrella heb ik mij iPhone 4 ge-update en met redsnow gejailbreakt. `Na dit procs starte iTunes op en verschenen er verschillende pop-upvesnters, die ik als een automatisme bevestig (stom. Nooit doen!). Nu blijk de iPhone alleen nog te willen starten in de recovery mode. Als ik dit laat uitvoeren stopt het proces als deze de firmware wil controleren (foutcode 1013).

Met TinyUmbrella herstellen lukt niet. TSS-server blijft maar draaien (Log: 1) TSS Server Started!, 2) Starting TSS service on port 80 en 3) TSS Accepting connections...). Vervolgens gebeurt er niets.

Wat kan ik doen om de iPhone weet tot leven te wekken?

Laatst gewijzigd door appelman; 26-11-10 om 17:37. Reden: Opgelost
  #9  
Oud 26-11-10, 18:25
gemakki gemakki is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 37
Standaard

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...a-advanced.png
Hoi misschien heb je hier wat aan ik vond het op het forum.
Ik had hetzelfde probleem ik heb de recoffery mode er uitgekickt met tinyumbrella,maar
Kijk even op het forum probeer hem anders terug te zetten.
Groeten gemakki
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad sync bizar traag abdallahjohn iPad algemeen 18 02-12-10 23:49
Zeer bizar transparant icon probleem Antiparadox Jailbreak apps en thema's 0 12-02-09 22:24
Bizar 3G gedrag met FW 2.0.2 Aaibaar iPhone algemeen 2 20-08-08 11:17
Bizar icoontje vanboven Davidduzy iPhone algemeen 3 19-06-08 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.