Ipod Touch werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Ipod Touch (32Gb, oude generatie) werkt niet meer naar behoren. Ik zat vandaag op school en iemand wou angry birds op mijn Ipod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod Touch werkt niet meer.
Hallo,
Mijn Ipod Touch (32Gb, oude generatie) werkt niet meer naar behoren. Ik zat vandaag op school en iemand wou angry birds op mijn Ipod zetten. Maar hij heeft het dus ge-jailbreakt. Nu zie ik alleen nog een apple logo en verder doet die niets. Mijn Ipod is nu bijna leeg maar als ik hem oplaad dan staat het apple logo er nog steeds. Verder ziet Itunes mijn Ipod niet. Ik wil hem wel resetten maar ik weet niet hoe. Bijde knoppen inhouden werkt ook niet. Wat kan ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
google Ipod Touch reset
voorbeeld Apple iPod Touch 8 GB - Vragen en instellingen - Hoe reset ik een Apple iPod Touch 8 GB? - MP3shop.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch 4 werkt niet meer | GijsH | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 15:56 |
Ipod touch 2g mc model werkt niet goed met usb 2.0 | Djon | iTunes | 0 | 05-08-10 12:22 |
ipod touch ontzettend sloom en werkt niet | karaat | Desktop-applicaties | 1 | 15-06-10 21:21 |
ipod touch Wi-Fi werkt niet | jensh | Wi-Fi | 0 | 08-01-10 22:34 |
blackra1n werkt niet op ipod touch 3g 8gb | ralph9994 | Archief | 4 | 11-10-09 21:25 |
|
|