iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   contactpersonen lijst leeg na update nieuwe software (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/78486-contactpersonen-lijst-leeg-na-update-nieuwe-software.html)

missrossi46 25-11-10 18:37

contactpersonen lijst leeg na update nieuwe software
 
Na het updaten van mijn telefoon met de nieuwe software is mijn contactpersonen lijst leeg.

Als ik een sms type kan ik de contacten nog wel zoeken in de adres balk. maar bij t knopje telefoon, contacten en de aparte knop voor contacten is de lijst leeg.

de contacten zijn dus nog wel ergens op het toestel maar niet zichtbaar in de contactpersonen lijst.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Al mijn contactpersonen staan ook op mijn pc in outlook maar als ik dit synchroniseer veranderd er niks in mijn telefoon. En een reservekopie is gemaakt nog na dat de lijst leeg was dus daar heb ik niks aan om terug te zetten (heb ik ook al gedaan)

Hoop dat iemand mij kan helpen.

WDS001 25-11-10 18:39

Welke contactenlijst heb je geselecteerd? Dit kan je zien door naar Contacten -> Groepen (linksbovenaan) te gaan. Daar zou geselecteerd moeten zijn: 'Alle van mijn pc'.

missrossi46 25-11-10 18:43

Je bedoelt in Itunes? Daar heb ik bij de contactpersonen staan:

contactpersonen synchroniseren met outlook

en dan is "alle contactpersonen" geselecteerd.
de optie geselecteerde groepen kan k niet selecteren.

WDS001 25-11-10 18:46

Nee, in de app Contacten op je iPhone.

missrossi46 25-11-10 18:49

ik heb daar de optie "groepen" niet..

staat boven in de blauwe balk alleen: Alle contacten en een + om 1 toe te voegen (heb 1 nieuwe ingevoerd die komt niet zichtbaar in de lijst te staan, dit had ik uitgeprobeerd omdat k desnoods alles wel handmatig erin wil zetten maar dat gaat ook niet)

WDS001 25-11-10 18:50

En wat staat er ingesteld bij Instellingen -> Mail, contacten, agenda -> Contacten -> Standaardaccount?

missrossi46 25-11-10 18:53

Daar heb ik alleen de keuzes:

Sorteer (voornaam, achternaam)
Toon (voornaam, achternaam)
Importeer simcontacten

missrossi46 25-11-10 19:59

Bij de optie: "zoek in iphone" kan ik de contactpersonen wel vinden (dmv in de zoekbalk hun naam te typen) als ik dan 1 selecteer krijg ik de gegevens te zien zoals normaal is.. maar klik ik dan op "alle contacten" staat het weer niet in de contactpersonen lijst.

missrossi46 25-11-10 22:48

ik weet niet wat er allemaal is gebeurd met mijn contactpersonenlijst maar naar heel veel dingen uit te hebben geprobeerd is het me toch gelukt de lijst weer terug te krijgen.. maar t blijft voor mij nog steeds een raadsel wat er gebeurd is :P

labman 06-12-10 01:41

hoi , kun je me aub vertellen wat je gedaan hebt om je contactenlijst weer goed te krijgen. Ik heb nl hetzelfde na de upgrade , kan ze wel vinden door op zoeken, maar in mijn contactenlijst staat niets meer, bedankt voor eventuele hulp
Petra


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.