iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Krassen iphone 3gs achterkant (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/78644-krassen-iphone-3gs-achterkant.html)

Upodtouch 27-11-10 19:59

Krassen iphone 3gs achterkant
 
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iphone 3gs 8gb en ik heb nu al best veel krasjes op de achterkant en het chromen rand terwijl ik het echt zuinig met een hoesje gebruikt. Hebben jullie dit ook en waarom krast hij zo snel ?

Groeten,
Upodtouch

Need-iPhone 27-11-10 21:25

Learn to live with it

apotheosis 28-11-10 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Upodtouch (Bericht 606359)
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iphone 3gs 8gb en ik heb nu al best veel krasjes op de achterkant en het chromen rand terwijl ik het echt zuinig met een hoesje gebruikt. Hebben jullie dit ook en waarom krast hij zo snel ?

Groeten,
Upodtouch

Hetgeen toch een beetje helpt zijn zo'n doorschijbare plakkers, ben effe de naam vergeten, iets ivm invisable shield denk ik, dat zorgt er wel wat voor de iphone op de achterkant minder bekrast word.

Voor de rest; ik gebruik dat nooit en ik zorg voor de iphone alsof het m'n kind is, toch gebruik ik de iphone puur natuur en de krassen die ik soms dan heb neem ik er bij, de voorkant blijft het belangrijkste vind ik,daar mag er niet teveel mis aan zijn.
Ik ga wel nooit of zo weinig mogelijk de iphone bij muntstukken of sleutels steken, dan vraag je er sowieso zelf achter natuurlijk.

ps; krassen zal je altijd wel hebben, ik denk dat het bijna onmogelijk is om dat volledig tegen te gaan.

CODBO 28-11-10 22:46

Ja is ook gebeUrt bij mij :(
Ik heb het altijd heel goed bezorg met hoesje, ik denk dat de hoesje mss het probleem is.

apotheosis 28-11-10 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CODBO (Bericht 606960)
Ja is ook gebeUrt bij mij :(
Ik heb het altijd heel goed bezorg met hoesje, ik denk dat de hoesje mss het probleem is.

Hoesjes zie ik meer om je iphone te beschermen als deze zou vallen of ergens hard tegen aan stoot ofzo maar niet tegen krassen, in en uit schuiven zorgt sowieso ook wel voor krassen vroeg of laat.

Upodtouch 29-11-10 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 606973)
Hoesjes zie ik meer om je iphone te beschermen als deze zou vallen of ergens hard tegen aan stoot ofzo maar niet tegen krassen, in en uit schuiven zorgt sowieso ook wel voor krassen vroeg of laat.

Inderdaad want ik gebruik nu mijn iphone nu een paar dagen zonder hoes het lijkt wel of het juist minder krast .

john1979 29-11-10 22:12

Hoesjes gebruik ik zelf ook niet meer. Ik vind het toch zonde om dat de iPhone er zelf niet eens meet door te zien is, en die dingen zorgen vrijwel allemaal wel voor kleine krasjes op den duur.

Ik heb mijn iPhone 4 nu een paar weken gewoon los in mijn broekzak zitten en er komt geen enkel krasje bij. Gewoon alleen je iPhone in je broekzak doen en verder niets er bij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.