//

iPhone 4 netwerkverbinding (EDGE/3G) vernieuwen zich niet

iPhone 4 netwerkverbinding (EDGE/3G) vernieuwen zich niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4, iOS4.1. Jailbroken met originele aanbieder MTN-SA (Zuid Afrika). Als ik 3G in-/uit schakelen ben ik me netwerkverbinding zo kwijt (geen IP adres) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-10, 09:30
ikieter ikieter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Exclamation iPhone 4 netwerkverbinding (EDGE/3G) vernieuwen zich niet

iPhone 4, iOS4.1. Jailbroken met originele aanbieder MTN-SA (Zuid Afrika).

Als ik 3G in-/uit schakelen ben ik me netwerkverbinding zo kwijt (geen IP adres) en krijg een boodschap "... data netwerk niet activeren."- of zo iets. Er is voldoende bereik wanneer deze raarheid zich voordoet...

De internetverbinding vernieuwen zichzelf nooit als ik 3G in-/uit schakelen en ik moet dus eerst de vliegtuigmodus activeren en weer deactiveren voor ik mijn internetverbinding terug hebt. Deze actie zorgt ervoor dat me iPhone opnieuw naar het netwerk zoekt en haalt de data netwerk vrijwel meteen weer op. Wat ook helpt is als ik scrollen naar Instellingen>Aanbieder (en dat is dat) De iPhone begint de aanbieder verfrissen en ik ben zo weer terug op mijn mobielnetwerk.

Mijn aanbieder in de instellingen is ook altijd de juiste, dus denk ik niet dat het probleem daar ligt. Ik heb al van alles geprobeerd, als anders dan accepteren, herstellen en jailbreaken van de grond af. Reset netwerkinstellingen helpt ook niet- of niet altyd

Dat is toch niet normaal en een gedoe als je een dataverbinding snel nodig hebt...
Ik vraag me af of het programming van een kleine functie voor de mobiel niet een antwoord kunt zijn, ene die het netwerken "refresh" na een toggle werd omgedraaid.
Iemand enige andere suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Timeout bij netwerkverbinding? dammie iPhone algemeen 7 15-10-11 12:03
iphone 3 sluit zich niet af Maikel51 iPhone algemeen 0 09-05-11 18:32
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (10) Boy van Baal iPhone algemeen 3 09-05-09 20:13
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. vy_k Unlock [archief] 7 08-03-08 13:41
EDGE blijft aanstaan / Kan EDGE niet deactiveren Robbor iPhone algemeen 35 07-11-07 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.