//

Gele tint/gloed bij nieuwe Iphone 4

Gele tint/gloed bij nieuwe Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik hield gister mijn net nieuwe iphone 4 naast een vriend met ook een iphone 4, en wat me opviel is dat mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-10, 12:34
lennert007's schermafbeelding
lennert007 lennert007 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard Gele tint/gloed bij nieuwe Iphone 4

Beste leden,
Ik hield gister mijn net nieuwe iphone 4 naast een vriend met ook een iphone 4, en wat me opviel is dat mijn beeldscherm/kleuren een soort van gele tint over zich had. Terwijl de iphone van die vriend van mij veel helderder overkwam, ik kon echt een zeer duidelijk verschil zien.
Ik vraag me af of meerdere mensen dit hebben, en moet ik terug gaan naar t-mobile?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-10, 22:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennert007 Bekijk bericht
Beste leden,
Ik hield gister mijn net nieuwe iphone 4 naast een vriend met ook een iphone 4, en wat me opviel is dat mijn beeldscherm/kleuren een soort van gele tint over zich had. Terwijl de iphone van die vriend van mij veel helderder overkwam, ik kon echt een zeer duidelijk verschil zien.
Ik vraag me af of meerdere mensen dit hebben, en moet ik terug gaan naar t-mobile?
Zijn het gele vlekken/plekken?

Dan heb je 2keuzes; oftewel deze binnen steken maar kan wel minstens 3-4weken duren eer je je iphone terug hebt dan of je houd deze gewoon of met een beetje geluk krijg je een nieuwe iphone mee .
Er zijn nog mensen die dit voorgehad hebben; dat komt ivm de lijm die ze gebruiken voor de iphone en die niet op tijd ofzo opgedroogd is enz...

Alleeja, ik denk dat dit mss wel het probleem bij u kan zijn, mocht ik een paar duidelijke foto's van zien dan kan ik al meer weten en zeggen, ik heb hier al foto's gezien van mensen die gele plekken/vlekken op verschillende plaatsen hadden op het voorscherm.
  #3  
Oud 28-11-10, 22:56
lennert007's schermafbeelding
lennert007 lennert007 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

het gaat niet echt dat ik gele vlekken heb. ik vind het hele beeldscherm gewoon wat geel overkomen vergeleken met een andere iphone 4. Ik heb ook wel gelezen dat dit door de lijm enzo komt, en dat het vanzelf weg trekt. Maar ik wacht het nog wel ff af.. en anders ga ik over tot verdere stappen...
  #4  
Oud 28-11-10, 23:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennert007 Bekijk bericht
het gaat niet echt dat ik gele vlekken heb. ik vind het hele beeldscherm gewoon wat geel overkomen vergeleken met een andere iphone 4. Ik heb ook wel gelezen dat dit door de lijm enzo komt, en dat het vanzelf weg trekt. Maar ik wacht het nog wel ff af.. en anders ga ik over tot verdere stappen...

Als dat na een 5-7tal dagen nog niet weg is dan heb je de 3mogelijkheden die er zijn .

Maar het is niet normaal das een feit want ik heb de iphone 4 van me in m'n handen en van geel kleur is er niks te merken bij mij, glashelder is het hier (heb wel de helderheid lichtjes naar bovengezet ).

Ik denk het ook bij u het toch mss door die lijm zal komen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 23:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 @ gele schermvlekken TQMA iPhone algemeen 31 27-09-11 12:03
3GS Camera heeft rode gloed en is niet meer scherp GosselinNick iPhone algemeen 0 30-11-10 18:39
iPad scherm (gele tint aan rechterzijde) El Bautista iPad algemeen 4 17-08-10 10:39
Witte tint is niet wit (gelig) Lente iPhone algemeen 17 02-03-10 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.