//

kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden!

kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik ben er zeker van nu je geen echte iphone hebt. Iemand die al een echte iphone weggeeft moet ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-11-10, 22:48
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben er zeker van nu je geen echte iphone hebt.
Iemand die al een echte iphone weggeeft moet ook al goed zot zijn.
Opzich is het nog niet zo vreemd dat ik telefoon van hem heb gekregen. Want krijg daar altijd de telefoon's van. En deze heeft hij op vakantie gekocht en was alleen in het engels en daar is hij niet zo goed in dus heeft hem al jaar thuis liggen en nog niks mee gedaan. Wilde nu HTC gaan halen en daarom mocht ik deze hebben. Kei blij natuurlijk, maar vrees met een dode iphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-11-10, 22:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

En bij de echte iphone kan je deze in het nederlands instellen.

Waar woon je?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 22:58.
  #23  
Oud 28-11-10, 23:00
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En bij de echte iphone kan je deze in het nederlands instellen.
Hij is met de telefoon naar de winkel geweest direct na de vakantie om hem naar het nederlands om te zetten maar dat lukte daar niet. Naar mijn weten hebben ze daar ook niet gemeld dat het een neppe is.

Mocht het een neppe zijn, is het dan zo nog wel een bruikbare telefoon of is hij alleen geschikt voor de prullebak?

kreeg net mijn eerste smsje binnen maar kon ook niet naar beneden scrollen, dan moet ik op doorsturen drukken om het smsje te kunnen lezen.

Allemaal van die vreemde dingetjes zitten erop.
  #24  
Oud 28-11-10, 23:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Maar wil je meteen echte zekerheid hebben; je moet toch 1 iemand anders kennen die ook een iphone heeft? Dan kan je meteen vergelijken en dan weet je binnen de 10sec al of je een echte iphone hebt of niet .

Na al hetgeen ik van u gehoort hebt zeg ik neen, je hebt geen echte iphone.

Of kan je er geen foto van trekken van dat toestel en van de apps enzo?
  #25  
Oud 28-11-10, 23:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Hij is met de telefoon naar de winkel geweest direct na de vakantie om hem naar het nederlands om te zetten maar dat lukte daar niet. Naar mijn weten hebben ze daar ook niet gemeld dat het een neppe is.

Mocht het een neppe zijn, is het dan zo nog wel een bruikbare telefoon of is hij alleen geschikt voor de prullebak?

kreeg net mijn eerste smsje binnen maar kon ook niet naar beneden scrollen, dan moet ik op doorsturen drukken om het smsje te kunnen lezen.

Allemaal van die vreemde dingetjes zitten erop.
Je kan die gsm zeker en vast gebruiken, dat is geen probleem maar je kan wel daarmee itunes niet gebruiken en de apps ervan enz....

Het zal vooral bij bellen en smsen blijven dan en mss internetten maar of dat er goed op werkt is nog maar de vraag en alsook opletten als je surft ofzo, je moet beste een data abo hebben dan.
  #26  
Oud 28-11-10, 23:06
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

hmm ik zal meneer de gulle gever morgen eens het nieuws vertellen.

Heb net dit filmpje op youtube (niet via mijn neppe iphone natuurlijk , want daar zit geen youtube op) gevonden YouTube - A88 Fake iPhone Review op deze telefoon lijkt de mijne niet. Ik heb alleen aan de onderkant een aansluiting en achterop ook niet die luidspekertjes.

Zijn in die neppe ook verschillende modellen?
  #27  
Oud 28-11-10, 23:08
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

ook voor de niet geintresseerd, toch even naar filmpje kijken. Je lacht je rot wat doet die vent dat grappig.
  #28  
Oud 28-11-10, 23:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
hmm ik zal meneer de gulle gever morgen eens het nieuws vertellen.

Heb net dit filmpje op youtube (niet via mijn neppe iphone natuurlijk , want daar zit geen youtube op) gevonden YouTube - A88 Fake iPhone Review op deze telefoon lijkt de mijne niet. Ik heb alleen aan de onderkant een aansluiting en achterop ook niet die luidspekertjes.

Zijn in die neppe ook verschillende modellen?
Je hebt helaas veel verschillende modellen die fake zijn ja .(echte iphone heeft ook geen stylo/pennetje,roffll).
In dat filmpje zie ik aan verscheidene icoontjes meteen al dit geen iphone is, de sms icoon is niet dezelfde als bij de echte iphone. Je kan dit zelf ook vergelijken met in dat filmpje en die foto die ik hier heb gepost, kijk de sms app en dan zie je al meteen een verschil .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 23:25.
  #29  
Oud 28-11-10, 23:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het zou makkelijker zijn mocht ik een paar verschillende foto's zien van je toestel en van de apps/icoontjes die er opstaan.
  #30  
Oud 28-11-10, 23:36
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

  #31  
Oud 28-11-10, 23:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Allebei fake

De zwarte is het beste nagemaakt vind ik omdat onderaan hetzelfde of toch ong hetzelfde is en bij de witte absoluut niet, bij de witte is de tekst wel precies oke maar bij de zwarte duidelijk niet, dus het zijn duidelijk 2 fake iphones deze 2 .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 23:42.
  #32  
Oud 28-11-10, 23:40
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard



Mijn telefoon lijkt op de rechter kwa kleur, verder precies hetzelfde
  #33  
Oud 28-11-10, 23:43
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

nou dat is dan lekker

ben al hele dag handleidingen aan het raadplegen maar kwa maar niet verder. Vond dat al raar. Dus dacht vraag het maar eens op zo'n forum. Opzich best goede prestatie om er na 1 dag achter te komen dat je een neppert gekregen hebt. Wel erg jammer. Vind deze niet gebruiksvriendelijk. Dacht al wat een verschrikkelijke telefoon snap niet dat iedereen een iphone wil. Maar nu weet ik dus ook waarom.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone henkie73 Muziek, foto & video 2 23-04-11 21:33
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa ikke25 iPhone accessoires en onderdelen 8 14-07-09 21:24
Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! Vigoroso Jailbreak apps en thema's 16 18-08-08 22:06
kan geen customize op mijn scherm vinden MisterM24 iPhone algemeen 3 05-08-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.