//

kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden!

kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb gisteren een iphone gekregen van iemand die er niet mee uit de voeten kon. Het is een iphone3gs 32 gb (engelstalig, zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-10, 15:48
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden!

hallo,

Ik heb gisteren een iphone gekregen van iemand die er niet mee uit de voeten kon. Het is een iphone3gs 32 gb (engelstalig, zitten ook nog wel andere talen op maar geen nederlands). Nu heb ik verschillende gebruiksaanwijzingen gedownload maar kan er maar geen vinden die op mijn telefoon van toepassing is. Bij het aanmelden van dit forum bv moet je aangeven welke versie je gebruikt via instellingen zou je dat moeten kunnen zien. Daar kan ik dus al niet komen. Dan kan ik alleen zien wanneer toestel gemaakt is, hoeveel geheugenvrij is etc.

Heb bv ook heel klein toestenbord wat echt niet met je vingers gaat. Heb ook al bij de contacten gelezen dat je dan aan de zijkant een balk moet krijgen met de letters van het alfabet (moet nu nl van de A tot de Z helemaal scrollen als ik iemand met een Z wil bellen. Dat kan ik ook echt niet instellen, het lijkt wel of er bij mij pictogrammen missen ofzo.

Kan iemand mij mss verder helpen. Moet ik eerst nog iets van zo'n versie installeren of heb ik gewoon al een ouder model? Deze is van november 2009, maar dan zou je denken dat een handleiding van een iphone 3gs wel zou volstaan.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-10, 15:53
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Is het wel een echte? Wat gebeurt er als je hem aan iTunes hangt? en zet eens een foto hier neer?
  #3  
Oud 28-11-10, 17:21
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

volgens mij heb je idd een neppe.. Misschien zoals twinky zegt, even aan itunes hangen en kijken wat die doet..
  #4  
Oud 28-11-10, 21:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
hallo,

Ik heb gisteren een iphone gekregen van iemand die er niet mee uit de voeten kon. Het is een iphone3gs 32 gb (engelstalig, zitten ook nog wel andere talen op maar geen nederlands). Nu heb ik verschillende gebruiksaanwijzingen gedownload maar kan er maar geen vinden die op mijn telefoon van toepassing is. Bij het aanmelden van dit forum bv moet je aangeven welke versie je gebruikt via instellingen zou je dat moeten kunnen zien. Daar kan ik dus al niet komen. Dan kan ik alleen zien wanneer toestel gemaakt is, hoeveel geheugenvrij is etc.

Heb bv ook heel klein toestenbord wat echt niet met je vingers gaat. Heb ook al bij de contacten gelezen dat je dan aan de zijkant een balk moet krijgen met de letters van het alfabet (moet nu nl van de A tot de Z helemaal scrollen als ik iemand met een Z wil bellen. Dat kan ik ook echt niet instellen, het lijkt wel of er bij mij pictogrammen missen ofzo.

Kan iemand mij mss verder helpen. Moet ik eerst nog iets van zo'n versie installeren of heb ik gewoon al een ouder model? Deze is van november 2009, maar dan zou je denken dat een handleiding van een iphone 3gs wel zou volstaan.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen!

http://pixelpipe.com/item/c67b614a-f...5-ad81d89b160a


Dit staat er bv op de achterkant bij mijne maat zijne 3Gs , enige verschil is er 16GB opstaat.
  #5  
Oud 28-11-10, 21:43
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Hallo,

Ik begon zelf ook al te twijfelen of het wel een echte is. Ik heb bv ook als ik onderin in het hoofdmenu onderaan in die balk het groene vierkantje om te bellen aantik dan krijg ik onderin 4 pictogrammen waar ik uit kan kiezen terwijl in alle handleidingen er staan. Ik mis veel opties die wel erop zouden moeten zitten. Wel kan ik gewoon mooie foto's maken, vergroten door met je vingers uit elkaar te gaan. Ik kan de pictogrammen ook gewoon verplaatsen door je vinger langer op een pictogram te laten, dan gaan ze schudden zeg maar.

Ik zal eens een foto van de iphone proberen te maken.
  #6  
Oud 28-11-10, 21:44
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Post by Schumi (via Pixelpipe)


Dit staat er bv op de achterkant bij mijne maat zijne 3Gs , enige verschil is er 16GB opstaat.

Heb precies dezelfde achterkant als jou alleen idd dat ik 32 gb heb. Is dit een neppe?
  #7  
Oud 28-11-10, 21:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Heb precies dezelfde achterkant als jou alleen idd dat ik 32 gb heb. Is dit een neppe?
Hang deze eens aan itunes en zie eens wat deze doet en zegt dan ;p.

Als het om een echte iphone zou gaan dan kan het zijn die persoon mss een jailbreak heeft gedaan en nadien mss problemen mee heeft gehad en daardoor er zelf niet meer wijs uitraakte en deze dan maar heeft weggedaan .

Meestal zie je dit soms ook aan de apps; bij een fake iphone zijn die meestal toch ietsje anders nog dan bij de echte iphone.


Post by Schumi (via Pixelpipe)


ps; niet op de achtergrond letten, mijne maat heeft die zelf veranderd.Tzijn naar de apps die je moet kijken (foto is wel lichtjes wazig maar wel duidelijk te zien het om de echte gaat bij mij ).

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 21:53.
  #8  
Oud 28-11-10, 22:01
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hang deze eens aan itunes en zie eens wat deze doet en zegt dan ;p.

Als het om een echte iphone zou gaan dan kan het zijn die persoon mss een jailbreak heeft gedaan en nadien mss problemen mee heeft gehad en daardoor er zelf niet meer wijs uitraakte en deze dan maar heeft weggedaan .

Meestal zie je dit soms ook aan de apps; bij een fake iphone zijn die meestal toch ietsje anders nog dan bij de echte iphone.


Post by Schumi (via Pixelpipe)


ps; niet op de achtergrond letten, mijne maat heeft die zelf veranderd.Tzijn naar de apps die je moet kijken (foto is wel lichtjes wazig maar wel duidelijk te zien het om de echte gaat bij mij ).

Heb sommige pictogrammen anders bij berichten bv heb ik envenlop. kalender, foto, camera settings enzo zin wel hetzelfde. Ben nu i-tunes aan het downloaden ben benieuwd.
  #9  
Oud 28-11-10, 22:04
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Ben ook bij een software programma uitgekomen iOS 4.2. Moet ik dat ook installeren?
  #10  
Oud 28-11-10, 22:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Heb sommige pictogrammen anders bij berichten bv heb ik envenlop. kalender, foto, camera settings enzo zin wel hetzelfde. Ben nu i-tunes aan het downloaden ben benieuwd.
Jaja, maar mijnen maat heeft z'n apps zelf verplaatst ook hoor (of begrijp ik u verkeerd) , tis gewoon de afwerking van de apps waar je naar moet kijken; zijn deze identiek dezelfde dan of is bv de sms app en noem maar op toch in een iets andere vorm bij u?

ps; staat het icoon van de app store erop?
  #11  
Oud 28-11-10, 22:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Ben ook bij een software programma uitgekomen iOS 4.2. Moet ik dat ook installeren?

Dat mag maar dat kan wel een tijd duren eer dat geupdate is dan .

Dus als je eraan begint, ga niet de kabel ofzo gaan uittrekken he, beste is eraf blijven tenzij deze een probleem aantoont.

ps; laat eens wete wat er gebeurt als je eraan begint .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 22:12.
  #12  
Oud 28-11-10, 22:13
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Jaja, maar mijnen maat heeft z'n apps zelf verplaatst ook hoor (of begrijp ik u verkeerd) , tis gewoon de afwerking van de apps waar je naar moet kijken; zijn deze identiek dezelfde dan of is bv de sms app en noem maar op toch in een iets andere vorm bij u?

ps; staat het icoon van de app store erop?
app store? was is dat?

Op mijn telefoon zitten bijna allemaal dezelfde apps (neem aan dat dat pictogrammen betekent ). Alleen heeft jou vriend bij berichten bv een groen hokje met een ballontje erin. Ik heb daar een blauw vierkantje met een envenlop erin, dit betekent bij je vriend mail. Verder zijn alle apps hetzelfde. Al heb ik safari en you tube helemaal niet ertussen staan, ook niet en de andere menu's.
  #13  
Oud 28-11-10, 22:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
app store? was is dat?

Op mijn telefoon zitten bijna allemaal dezelfde apps (neem aan dat dat pictogrammen betekent ). Alleen heeft jou vriend bij berichten bv een groen hokje met een ballontje erin. Ik heb daar een blauw vierkantje met een envenlop erin, dit betekent bij je vriend mail. Verder zijn alle apps hetzelfde. Al heb ik safari en you tube helemaal niet ertussen staan, ook niet en de andere menu's.
Post by Schumi (via Pixelpipe)

Kijk eens goed naar de foto nog eens en daar zie je in het blauw de app/icoon app store staan, de naam staat er ook onder, staat deze er bij u op?

De echte iphone heeft standard apps staan; zoals je op de foto kan zien is dat die sms app en de ipod app, die van de instellingen,camera,foto's,itunes app, safari en mail app,contacten,aandelen, kaarten, compass,dictafoon,weer enz...dit zijn allemaal apps die er sowieso vast opzitte bij de echte iphone.

Als er bij u bepaalde apps niet vanop staan dan heb je geen echte iphone in je handen en die maat van je heeft je serieus wat blaaskes wijsgemaakt dan .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 22:27.
  #14  
Oud 28-11-10, 22:36
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Post by Schumi (via Pixelpipe)

Kijk eens goed naar de foto nog eens en daar zie je in het blauw de app/icoon app store staan, de naam staat er ook onder, staat deze er bij u op?

De echte iphone heeft standard apps staan; zoals je op de foto kan zien is dat die sms app en de ipod app, die van de instellingen,camera,foto's,itunes app, safari en mail app,contacten,aandelen, kaarten, compass,dictafoon,weer enz...dit zijn allemaal apps die er sowieso vast opzitte bij de echte iphone.

Als er bij u bepaalde apps niet vanop staan dan heb je geen echte iphone in je handen en die maat van je heeft je serieus wat blaaskes wijsgemaakt dan .
Ik heb wel dat zelfde blauwe dingetje alleen staat er bij mij java onder. Verder heb ik die safari er niet op, aandelen, kaarten, compas en weer.

Ik begin steeds minder hoop te krijgen dat ik een echte heb. btw dat ze die dingen namaken, want zo eigenlijk geen verkeerde telefoon maar sommige dingen heel onhandig, zoals smsen , telefoongeschiedenis en het zoeken van een contact.
  #15  
Oud 28-11-10, 22:40
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Heb itunes gedownload, what's next?
  #16  
Oud 28-11-10, 22:40
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

je iphone eraan koppelen
  #17  
Oud 28-11-10, 22:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Ik heb wel dat zelfde blauwe dingetje alleen staat er bij mij java onder. Verder heb ik die safari er niet op, aandelen, kaarten, compas en weer.

Ik begin steeds minder hoop te krijgen dat ik een echte heb. btw dat ze die dingen namaken, want zo eigenlijk geen verkeerde telefoon maar sommige dingen heel onhandig, zoals smsen , telefoongeschiedenis en het zoeken van een contact.
Ik vrees dus nu echt wel je geen echte iphone in handen hebt.

Safari icoon/pictogram/app moet er sowieso opstaan omdat dat de browser is van apple zelf .Je kan die app ook niet wissen van je iphone.
Dat zie je idd ook op m'n foto die ik heb gepost van die safari app UPDATE; + alle standaard apps die er opstaan ook dezelfde afwerking moet hebben.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-11-10 om 22:51.
  #18  
Oud 28-11-10, 22:43
bibi012 bibi012 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulderslag Bekijk bericht
je iphone eraan koppelen
kan het iets gedetaileerder. Heb nl nu hetzelfde snoertje als om op te laden onderin de iphone gestoken en de usb in computer maar vervolgens gebeurd er niet veel.
  #19  
Oud 28-11-10, 22:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Heb itunes gedownload, what's next?
Sluit nu eens die gsm van je aan aan je laptop/computer waar itunes op geinstalleerd staat.
  #20  
Oud 28-11-10, 22:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibi012 Bekijk bericht
Heb itunes gedownload, what's next?
Ik ben er zeker van nu je geen echte iphone hebt.
Iemand die al een echte iphone weggeeft moet ook al goed zot zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone henkie73 Muziek, foto & video 2 23-04-11 21:33
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa ikke25 iPhone accessoires en onderdelen 8 14-07-09 21:24
Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! Vigoroso Jailbreak apps en thema's 16 18-08-08 22:06
kan geen customize op mijn scherm vinden MisterM24 iPhone algemeen 3 05-08-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.