//

Mijn iOS sterft langzaam?

Mijn iOS sterft langzaam? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een heel vreemd probleem, heb het nog nergens anders gelezen maar zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven: Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-10, 12:40
RethXoth RethXoth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard Mijn iOS sterft langzaam?

Beste leden,

Ik heb een heel vreemd probleem, heb het nog nergens anders gelezen maar zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven:

Ik heb mijn iPhone inmiddels al een stuk of 8x moeten herstellen (Heb hem sinds september). Telkens als ik een nieuwe firmware erop zet (3.1.3 Jailbroken) werkt hij de eerste paar weken prima, maar merk ik na een tijdje toch dat hij begint te 'sterven'.

De problemen beginnen bij apps die hier en daar crashen (App Store apps), en soms dat de telefoon ineens terugschiet naar het lockscherm (Respring neem ik aan?)

Maar dan wordt het steeds erger, nu beginnen apps zoals Weather, Clock, Settings en SMS ook te crashen als ik ze te 'snel' gebruik, maar soms crashen ze al bij het opstarten ervan.

Ik durf niet me telefoon aan en uit te doen, dit heb ik eerder gedaan en dan kom ik in dat "Connect to iTunes" scherm. Ik heb namelijk net een verse PC installatie gedaan en mijn foto's stonden als backup op mijn telefoon, dus die moet ik nog overzetten.

Iemand enig idee hoe dit kan? Na herstellen van de firmware werkt hij weer als nieuw, maar zoals ik hierboven beschrijf begeeft hij het na een tijdje (verschilt elke keer).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 12:50
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Zet jij een back up terug? naar het herstellen van de Iphone?? misschien een bug in je backup. ik zal eens aanraden om je back up niet meer terug te zetten naar het herstellen van de Iphone, wellicht kan dit jou probleem oplossen.
  #3  
Oud 30-11-10, 13:02
RethXoth RethXoth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Zet jij een back up terug? naar het herstellen van de Iphone?? misschien een bug in je backup. ik zal eens aanraden om je back up niet meer terug te zetten naar het herstellen van de Iphone, wellicht kan dit jou probleem oplossen.
Klopt, ik heb tot nu toe alleen maar backups gedraaid. Ik zal het eens proberen wanneer ik thuis kom, heeft iemand overigens een idee hoe ik mijn foto's (Fotoalbums, niet Snapshots, dus degene die vanaf iTunes gesynched zijn naar mijn telefoon) op mijn pc terug krijg?
  #4  
Oud 01-12-10, 09:14
RethXoth RethXoth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Niemand die een programma kent? Ik moet namelijk met spoed mijn fotos/contacten opslaan, als hij crashed ben ik het haasje..
  #5  
Oud 01-12-10, 09:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gewoon synchroniseren met iTunes dan heb je je fotos en contacten gebackupt.
(tenminste als je foto + contacten aan hebt gevinkt in iTunes om te syncen.
Of je foto's 1 voor 1 uploaden in dropbox (app)
Of: neem een proefabonnement op MobileMe en sync over THE air je foto's en contacten. Zorg dan wel dat je tijdig je herstelde of nieuwe iPhone terug hebt, en zeg het proefabonnement weer op. Heb je dacht ik 60 dagen de tijd voor!
Als ik het zo lees sterft je iOS niet, maar je hardware. Je geheugen en of je moederbord is denk ik defect.
Maar idd probeer eens te herstellen zonder daarna een backup terug te zetten. Download wat apps, gebruik het een paar dagen kijk hoe het dan gaat.

Overigens, +1 en props voor de titel!

Laatst gewijzigd door ballegooier; 01-12-10 om 09:50.
  #6  
Oud 01-12-10, 10:00
RethXoth RethXoth is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Synchroniseren met iTunes kon dus niet.. kreeg een foutmelding (weet even niet meer welke, Windows 7 onbereikbaar momenteel XP heeft de boot overschreven).

Maar ik ben volgens mij het haasje, hij viel net uit onder het typen in WhatsApp en blijft maar op het Apple logo en gaat dan uit en weer aan.. Als ik hem aankrijg probeer ik dat MobileMe wel eventjes, en anders wordt het een paar maanden zonder telefoon..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laat mijn scherm langzaam los? Ovi! iPhone algemeen 18 01-11-16 19:13
Windows: iOS 4.3 word niet geïnstalleerd op mijn iPod 3 digidogs iTunes 1 13-03-11 01:51
Eindelijk echte tethering op mijn 3GS iOS 4.0.1 Guest-20180925190238 iPhone algemeen 51 13-10-10 19:40
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked bassment Jailbreak 1 21-08-10 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.