//

Onbekend icoontje bovenin

Onbekend icoontje bovenin discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Sinds enkele dagen (volgens mij na wat updates via Cydia) heb ik een icoontje bovenin welke ik niet kan plaatsen. Het slotje met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-10, 15:35
Danko.a Danko.a is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard Onbekend icoontje bovenin

Hey,

Sinds enkele dagen (volgens mij na wat updates via Cydia) heb ik een icoontje bovenin welke ik niet kan plaatsen. Het slotje met het pijltje er omheen. Ik ben erg benieuwd waar dit van is en hoe ik het eventueel uit kan zetten.

Verder had ik via SB settings de Numeric Battery aangezet, deze is nu ook weg en wordt alleen even zichtbaar na een reboot, daarna verdwijnt deze weer..

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 15:41
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

dit wil zeggen dat je scherm niet meer mee draait .
je kan dit uitzetten daar multitask balk naar boven te halen en naar recht te scrollen zodat je ipod bediening te voorschijn komt en dan op het zelfde logo klikken als dat icoontje .
  #3  
Oud 30-11-10, 15:41
Sharkey79's schermafbeelding
Sharkey79 Sharkey79 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 37
Standaard

Dat is (Springboard) SBRotator... Als dit in je scherm staat, betekend het dat hij op slot staat en dus je icoontjes e.d. niet mee draaien als je je telefoon bijvoorbeeld in de breedte houdt...

Grt,
Chris
  #4  
Oud 30-11-10, 15:42
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Dat slotje is er voor zodat je scherm niet in landscape mode gaat als je bijvoorbeeld in bed ligt. Om dit uit te zetten druk je 2x op de home knop als je op je homescreen staat(multitasking), scroll 1 x naar links en je ziet het zelfde symbool. Klik hier op en het is weg.
  #5  
Oud 30-11-10, 15:45
Danko.a Danko.a is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Super! Mijn vriendin was gisteren tomtom aan het afsluiten via dat multitask schermpje. Ik zag vanuit mijn ooghoeken het iPod logo met de controls. Dat kende ik nog niet.. Waarschijnlijk heeft ze per ongeluk daarop gedrukt. Wel super handig om te weten want 's avonds in bed is auto rotate inderdaad erg lastig

Overigens is de Numeric Battery nu weer terug, waarschijnlijk omdat er anders te weinig plek was bovenin.

Thnx!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemd telefoonteken met toetsen bovenin scherm na 3.0 Verhulk iPhone algemeen 3 11-07-11 00:55
Vreemd icoontje rechts bovenin timlamm iPhone algemeen 2 07-12-10 17:02
icoontje naast batterij-icoontje maltje Archief 1 09-06-09 21:34
Edge logo bovenin? iKobus Archief 3 19-02-09 17:25
Onbekend Status icoontje rechtsboven royleeuw Archief 3 26-09-07 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.