//

dit accessoire is niet geop

dit accessoire is niet geop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn geluid houd er ineens mee op en er staat nu als Push bericht dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze Ipone u kunt onverwachten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-10, 17:49
Dionvn2 Dionvn2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard dit accessoire is niet geop

mijn geluid houd er ineens mee op en er staat nu als Push bericht

dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze Ipone
u kunt onverwachten geluiden horen in verband
met storent signaal en of slecht berijk

Laatst gewijzigd door Dionvn2; 30-11-10 om 17:51. Reden: was nog nie klaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-10, 00:38
mmbm mmbm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Unhappy deze accesoire is niet geop

Heb net hetzelfde voor sinds gistere avond en zou graag een oplossing vinden ?
  #3  
Oud 11-12-10, 13:01
menno023 menno023 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Heb het zelfde sinds net, geen ongebruikelijke handelingen uitgevoerd en zomaar komt die melding steeds in beeld. ook het geluid houd er mee op inderdaad..
Een oplossing zou heel chill zijn
  #4  
Oud 11-12-10, 16:42
mmbm mmbm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard accesoire niet geoptimaliseerd...

Volgens andere forums heeft dit te maken met een vocht probleem aan de iphone connecter ...., heb mijn iphone een dag in een pak rijst gestoken voor het vocht te laten opnemen,... probleem was niet opgelost maar wel minder. nu enkele dagen later is het helemaal weg en werkt alles weer normaal dus drogen is de boodschap;-)
  #5  
Oud 11-12-10, 18:10
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mmbm Bekijk bericht
Volgens andere forums heeft dit te maken met een vocht probleem aan de iphone connecter ...., heb mijn iphone een dag in een pak rijst gestoken voor het vocht te laten opnemen,... probleem was niet opgelost maar wel minder. nu enkele dagen later is het helemaal weg en werkt alles weer normaal dus drogen is de boodschap;-)
Mocht dit niet het geval zijn, wat bij een vriendin van mij wel het geval was (ze had een 3G 16GB T-Mobile Lock) heb ik diep proberen na te denken om iets zonder restore te verzinnen, dit was niet mogelijk, ze had restore gedaan, alles terug gesynct, toen werkte alles weer, en kreeg ze de melding niet meer. Probleem opgelost!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #6  
Oud 09-07-11, 16:31
ronald0302 ronald0302 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Ik krijg deze melding alleen als ik m,n iphone 4 in m,n brodit houder van m,n auto stop. Hij laadt ook niet op dan. Waar kan dit aan liggen? Ook een vochtprobleem?

M,n vriendin d,r iphone 4 pakt hij wel gewoon.

Kan iemand me helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire MacBookpro iPhone algemeen 27 13-03-13 20:14
Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone' rlmg073 iPhone accessoires en onderdelen 27 10-07-11 18:26
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone Shorty007 Archief 1 06-06-09 23:04
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide iNeil Archief 9 16-05-09 12:49
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone SneakerStyle iPhone algemeen 4 03-10-08 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:15.