//

Na terugzetten reservekopie geen 3g meer

Na terugzetten reservekopie geen 3g meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot vorige week had ik een iphone 2g in gebruik, omdat deze toch wat mankementen begon te vertonen heb ik een 3g gekocht. Op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-10, 17:38
twaalfuur twaalfuur is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard Na terugzetten reservekopie geen 3g meer

Tot vorige week had ik een iphone 2g in gebruik, omdat deze toch wat mankementen begon te vertonen heb ik een 3g gekocht. Op de 2g had ik geen mobiel internet, nu ik overgestapt ben naar de 3g heb ik er meteen een eindeloos online bundel van Hi bij genomen. Ideaal, dacht ik. Nadat ik 4.1 op de 3g gezet had en deze had geunlocked en gejailbreaked deed mijn 3g internet het. Nadat ik de reservekopie van mijn oude 2g erop heb gezet doet 3g het niet meer. Is dit probleem bekend? Ik wil niet al mijn smsjes/contacten/foto's verliezen. Is het mogelijk om handmatig alle data van mijn oude 2g op mijn 3g te zetten, zonder het via het herstellen van een reservekopie te doen? Of is dit probleem op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terugzetten reservekopie Arend iPhone algemeen 8 15-03-11 15:22
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 mathijs_ iTunes 3 08-02-11 13:07
Windows: Reservekopie terugzetten Interceptor iTunes 0 22-12-10 22:05
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten pieterwillems iPhone algemeen 2 13-11-10 21:46
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.