//

iPhone glas gebarsten, verzekering?

iPhone glas gebarsten, verzekering? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week op mijn wek heeft er iemand met een zwaar projectiel tegen mij aangelopen terwijl mijn iPhone in mijn brOekzak zat met als gevolg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-10, 14:16
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard iPhone glas gebarsten, verzekering?

Vorige week op mijn wek heeft er iemand met een zwaar projectiel tegen mij aangelopen terwijl mijn iPhone in mijn brOekzak zat met als gevolg dat er nu een barst in mijn display is... Ik neem aan dat dit niet onder garantie valt maar wat ik met afvroeg, kan ik niet iemand in mijn vriendenkring of familie aanspreken om de schuld op hun te nemen en dit te laten maken door de familiale verzekering?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-10, 16:14
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
Vorige week op mijn werk heeft er iemand met een zwaar projectiel tegen mij aangelopen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
kan ik niet iemand in mijn vriendenkring of familie aanspreken om de schuld op hun te nemen en dit te laten maken door de familiale verzekering?
De eerste stap zou volgens mij moeten zijn die "iemand" van je werk aan te spreken en het middels zijn/haar wa-verzekering te laten regelen.

Als dat geen optie (meer) is dan zou je natuurlijk iets via vrienden, familie, etc. kunnen proberen te regelen maar je snapt zelf wel dat dit onder fraude valt.
Geen probleem, totdat iemand zijn mond voorbij praat en ze erachter komen..
  #3  
Oud 03-12-10, 16:53
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Het met die persoon regelen zal niet gaan... Heb hem hier al enkele keren over aangesproken en zijn reactie was al lachend ; dan had je je gsm maar niet in je broekzak moeten steken ... Zijn nog allemaal jonge (kindjes?) mensen op mijn werk die meestal nog bij de mama wonen ...
  #4  
Oud 03-12-10, 17:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Als dat geen optie (meer) is dan zou je natuurlijk iets via vrienden, familie, etc. kunnen proberen te regelen maar je snapt zelf wel dat dit onder fraude valt.
Geen probleem, totdat iemand zijn mond voorbij praat en ze erachter komen..
Verzekeringsfraude is dus geen probleem zolang men niet betrapt wordt
Is dat met andere misdaden ook zo ?
  #5  
Oud 03-12-10, 17:05
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
Het met die persoon regelen zal niet gaan... Heb hem hier al enkele keren over aangesproken en zijn reactie was al lachend ; dan had je je gsm maar niet in je broekzak moeten steken ... Zijn nog allemaal jonge (kindjes?) mensen op mijn werk die meestal nog bij de mama wonen ...
Thuiswonende kinderen zijn via de ouders verzekerd. Wil hij/zij echt niet meewerken, zou ik eerst eens gaan praten met je leidinggevende.

Desnoods moet je je rechtsbijstand inschakelen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 03-12-10, 19:21
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Ik denk niet echt dat ik bij de ouders van een 22-jarige moet gaan aankloppen . Ok, sluit de verzekering maar uit. Even voort gaan hoe ik het wel kan doen dan .... Ik heb vernomen dat je via ipod repair services enz deze kan herstellen voor een 80€ maar dan ben ik mijn garantie kwijt op mijn iphone .... Deze geld nog meer dan 12 maand
  #7  
Oud 03-12-10, 23:53
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Niemand die weet hoeveel ik mag rekenen op een herstelling via apple zelf als ik hem daar binnen doe?
  #8  
Oud 04-12-10, 15:58
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Laat hem gewoon maken bij een gsm winkeltje, kost je meestal 50e ofzo en dan ziet het er weer goed uit. niet officieel maar is ook niet te verwachten voor dat geld.
Gewoon even google.
Jammer dat het je geld gaat kosten maar scheelt je wel weer een helehoop geregel en gezeik..
  #9  
Oud 05-12-10, 03:00
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Maar dan ben ik mijn garantie kwijt...



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
Laat hem gewoon maken bij een gsm winkeltje, kost je meestal 50e ofzo en dan ziet het er weer goed uit. niet officieel maar is ook niet te verwachten voor dat geld.
Gewoon even google.
Jammer dat het je geld gaat kosten maar scheelt je wel weer een helehoop geregel en gezeik..
  #10  
Oud 05-12-10, 12:09
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Ik won in Antwerpen maar de iphone komt uit Nederland, net zoals de factuur .... Moet ik dan mijn iphone in een Nederlandse applestore binnen doen of mag ik deze ook gewoon in Antwerpen binnen doen?
  #11  
Oud 05-12-10, 12:54
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Waarom laat jij je toch zomaar doen? De persoon die de iphone heeft stuk gemaakt moet maar zien dat hij je iphone herstelt/nieuwe betaalt..
  #12  
Oud 05-12-10, 13:09
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Omdat het gewoon een kindertuin daar is. Is zijn woord tegen het mijne. Ik werk er sinds vrijdag ook niet meer dus wil het daar niet meer over hebben dus graag OT blijven en antwoorden op bovenstaande vraag
  #13  
Oud 05-12-10, 15:22
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Garantiebon is trouwens op naam van deze winkel
Ritel.nl - Bestellen van gratis gsm, goedkope sim only en gsm-abonnementen

Moet ik hem dan hier binnen doen of kan ik hem gewoon in een apple store binnendoen?
  #14  
Oud 08-01-11, 13:23
matinez matinez is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Een week geleden heeft een kennis mijn iPhone3GS laten vallen tijdens het stoeien. Ik kon dezelfde dag nog terecht bij iRestore in Alkmaar. Vriendelijk en zoals belooft binnen 20minuten gerepareerd terwijl ik er bij kon blijven. Met de de werkbon kon ik langs de verzekering de schade verhalen.

Tevens werken ze met een online reserveer systeem, geen gedoe met bellen en werktijden.
iRestore > iPhone & iPad reparatie
  #15  
Oud 05-02-11, 16:59
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Ok, na lang zeveren en zagen heb ik het toch klaar gekregen dat hij het via z'n ouders hun familial wil laten doen .... Hoe moet ik nu te werk gaan? Want ik had al contact opgenomen met de verzekering en die zeide dak dan eerst een bestek moest laten opmaken, en daar dan met naar hun komen maar vanmorgen ben ik naar een mobistar winkel een beetje verder gegaan en daar wou ik dan bestek laten maken maar dit kon enkel als ik het toestel mee liet opsturen en dan ben ik hem 2 weken kwijt ..... Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
  #16  
Oud 06-02-11, 14:41
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Niemand??????
  #17  
Oud 06-02-11, 15:18
Hanzup Hanzup is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 35
Standaard

Laten maken, en de bon naar je verzekering sturen, die gaan het dan verhalen bij die gozer zn verzekering. Of je verzekering bellen met hoe je dat moet aanpakken... Die weten het toch het best?
  #18  
Oud 06-02-11, 15:21
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Dus moet ik het weer sowiezo eerst uit m'n eigen zak betalen ... Heb gisteren ook al uit m'n eigen zak 1000€'tjes moeten neertellen voor een nieuwe autoradio omdat de mijne uit m'n auto gestolen was en dit ook nog een tijd kon duren eer ik het geld op m'n rekening krijg En vrijdag vertrek ik op skireis .... (sarcastische mode aan ) Heb dit jaar al veel geluk gehad, amai (sarcastische mode uit) ... En ja, kan naar de verzekering bellen maar dat is pas morgen he .... In het weekend waren ze niet open .... En denk niet dat ze daar op de hoogte zijn van de handelswijze dat de iphone eerst opgestuurd moet worden eer er een bestek wordt gemaakt ....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone scherm gebarsten (voorkant) kal_el Orange 13 09-04-11 18:50
Iphone 4 scherm gebarsten lilquincey iPhone algemeen 0 21-11-10 01:59
Batterij gezwollen en iphone 4 gebarsten g0uq1x iPhone algemeen 20 22-10-10 16:29
iPhone scherm gebarsten Drumpie Archief 2 09-11-09 16:01
beeldscherm iphone gebarsten opelastra Archief 1 26-09-08 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.