//

Hoe A2DP uitschakelen?

Hoe A2DP uitschakelen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een Audiolink-iPhone in mijn auto ingebouwd (VW Golf V). Dit is een prachtig kastje, welke aangesloten wordt op de cd-wisselaar poort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-10, 20:02
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard Hoe A2DP uitschakelen?

Sinds kort heb ik een Audiolink-iPhone in mijn auto ingebouwd (VW Golf V).
Dit is een prachtig kastje, welke aangesloten wordt op de cd-wisselaar poort van de fabrieksradio.
Dit kastje sluit je vervolgens weer aan met een dock-kabel op de iPhone, waardoor je alle muziek van je iPhone in perfecte (line-out) kwaliteit over de autoradio kan beluisteren, de iPhone gelijktijdig op kan laden en de knoppen op het radio (en stuur) gebruikt kunnen worden om mijn iPhone te bedienen.

Werkt perfect, maar:
De Audiolink is ook voorzien van een Bluetooth module, welke dus via Bluetooth met de iPhone verbinding maakt, om zo de handsfree/carkit functie te gebruiken.
Hierdoor kan je dus ook, naast het beluisteren van muziek van de iPhone, handsfree bellen.
(er zit dan ook een bedraad microfoontje bij de Audiolink Bluetooth module).

Echter:
De Bluetooth module ondersteunt ook A2DP, dus audio streamen over Bluetooth.Dit wil ik echter niet, daar de kwaliteit minder is en ik de dock kabel wil gebruiken (want dan laadt hij gelijk op, betere kwaliteit en knoppen op radio om iPhone te bedienen).

De iPhone blijft de voorkeur geven aan A2DP.
Dus telkens bij opnieuw opstarten moet ik handmatig op de iPhone switchen naar de DOCK connector en zelfs dan switched de iPhone vaak zelf gewoon weer terug naar Bluetooth audio streamen en slaat soms de hele bende op hol (waardoor je seconde muziek hoort-uit gaat-seconde muziek hoort-uitgaat-etc.

Ik wil dus A2DP UISCHAKELEN!

Dus enkel bluetooth voor de handsfree functie en de Dock connectie voor de rest.
Ik wil mijn iPhone 3GS met Firmware 4.2.1 echter liever niet jailbreaken (en volgens mij gaat dat nog niet eens, daar ik al de nieuwste firmware heb)

Is dit mogelijk?

Audiolink/Xcarlink: VW iPod Interface for DELTA6 RCD 200/300/310/500/510/RNS510*::*VW*::*XCarLink
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met A2DP KnoeSS iPhone algemeen 2 24-02-10 21:50
Volume met A2DP nlrela iPhone algemeen 4 02-12-09 09:20
A2DP ervaringen generator iPhone algemeen 8 25-11-09 12:55
A2DP music stream uitschakelen demasterbaas Muziek, foto & video 0 21-08-09 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.