//

Iphone 4 update 4.2 download niet!

Iphone 4 update 4.2 download niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Deze week probeer ik al verschillende keren mijn iPhone4 te updaten naar iOS 4.2. In iTunes gaat het balkje lopen en die geeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-10, 15:17
raymster raymster is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 update 4.2 download niet!

Hallo allemaal,

Deze week probeer ik al verschillende keren mijn iPhone4 te updaten naar iOS 4.2. In iTunes gaat het balkje lopen en die geeft aan dat het een aantal minuten gaat duren.

Na deze periode gaat hij de download verwerken om vervolgens telkens de foutmelding:

"Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPhone van ...... Er heeft zich een Time Out van de netwerkverbinding voorgedaan.

Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw."

Ik heb mijn verbinding gecontroleerd, die is perfect, dus daar ligt het niet aan! Heeft iemand tips??? Ik ben niet heel handig met dit soort dingen, dus als het in "Jip en Janneke" taal zou kunnen ben ik een heel gelukkig mens.

Thanks for the help!

Gr. Raymster
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-10, 06:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Het volgende zou moeten werken:
Download zelf de firmware hier. Sla die op je bureaublad op.
Hang je iPhone aan iTunes en klik, met de Shift-toets ingedrukt, op 'Werk bij'. Selecteer vervolgens de firmware op je bureaublad.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 05-12-10, 13:57
raymster raymster is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

Helemaal super, hij doet het! Hartstikke bedankt voor de hulp!

Gr. Raymster
  #4  
Oud 28-01-11, 15:57
NLHank NLHank is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. iPhone4 32GB, spiksplinternieuwe laptop met schone installatie van de nieuwste iTunes.
Steeds deze foutmelding na downloaden upgrade IOS 4.2 .

http://www.twitpic.com/3tyg9r

Heb 4.2 via hierboven aangedragen oplossing geprobeerd te installeren. Hij unzipt wel een aantal bestanden in de map, maar daarin vindt de setup via SHIFT - bijwerken blijkbaar niet de bestanden die hij zoekt. Dat zouden dan *.ipsw bestanden moeten zijn (?)
Tips / suggesties welkom!

Laatst gewijzigd door NLHank; 28-01-11 om 16:01. Reden: ik had de link er niet goed in weten te krijgen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Download iOS (update) tijdens eindfase > ERROR?! TQMA iPhone algemeen 2 09-03-11 20:45
iPhone 3.0 update will allow re-download of apps xxMartenxx Chat en geruchten 0 14-06-09 15:55
Installer download en update niet. Lexxus Archief 1 07-07-08 21:07
Update probleem- foutmelding Package download failed! jkl Jailbreak apps en thema's 0 16-04-08 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.