//

Operatorconnectie faalt

Operatorconnectie faalt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit dus al een hele tijd met een erg vervelend probleem! Ik kocht in december vorig jaar een iphone 3gs 16gb nieuw aan! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-10, 17:44
edward88 edward88 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Operatorconnectie faalt

Hallo,

ik zit dus al een hele tijd met een erg vervelend probleem!

Ik kocht in december vorig jaar een iphone 3gs 16gb nieuw aan!

De eerste 6 maanden niets dan lof over het toestel,
maar deze zomer begonnen de problemen!

Het gaat om het volgende:

Het is alsof er een probleem is tussen de verbinding van m'n telefoon en een operator!
Dus af en toe heb ik wel verbinding met m'n netwerk (proximus) en kan ik bellen voor even, maar de meeste tijd staat de telefoon op "zoeken van netwerk' en heb ik dus geen verbinding! M'n simkaart zit er dus wel degelijk in, ik unlock de telefoon met m'n pincode, dan heb ik soms even ontvangst met m'n netwerk en dan verschijn er weer zoeken van netwerk bovenaan! Daarnet kon ik dus nog even bellen, maar toen ik het gesprek afsloot was de verbinding plots weer weg!

Wi-Fi en dergelijke heb ik steeds ontvangst, m'n mails en dergelijke komen mooi toen, maar bellen en sms'en gaat dus niet, en af en toe krijg ik dan al m'n sms'en in 1 keer toe wnn ik dus even voor een minuut ofzo weer ontvangst heb!! Het kan dus zijn dat ik 10 uur geen ontvangst heb en dan weer even wel, gewoon als de telefoon in m'n zak zit!


Nu had ik dus graag hier een oplossing voor gevonden, want voor de rest werkt de iphone dus nog prima!


Ook kan ik vertellen dat ik reeds een nieuw schuifje voor m'n simkaart gekocht heb, aangezien ik ook merk dat de verbinding soms lukt als ik m'n gsm gwn plat op tafel leg en m'n simkaart er eens uit haal en terug insteek, en de verbinding dan weer wegvalt als ik de iphone vastneem!
Dit hielp echter niet! Ik zie wel dat op m'n simkaart er 3 lijntjes staan, waarvan het middelste gelijk iets diepere groeven nalaat op m'n simkaart!
kan het dat dit pinnetje niet goed zit en zo m'n simkaart niet goed uitleest?

Kan iemand me zeggen wat ik kan doen? Wat het probleem precies is?
Ik denk niet dat ik nog garantie heb, want heb de iphone een maand na het begin van de problemen eens laten vallen waardoor er een barstje in het scherm zat, hetwelke ik ondertussen al laten herstellen heb..


Ik zit nu namelijk al 6 maand met een ander dwaas gsm'etje voor te bellen en sms'en..


Mvg en alvast hartelijk dank
Edward
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-10, 13:37
iPho(w)ner iPho(w)ner is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Azelo
Berichten: 64
Standaard

Hoi Edward,

Je zou ten eerste hier even kunnen checken of je wel goed bereik hebt waar jij bent.

Ten tweede zou je kunnen proberen de netwerkinstellingen opnieuw in te stellen. Dit doe je door naar Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in te gaan en dan op Herstel netwerkinstellingen te klikken. Dit wil soms ook helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
whats app faalt christiaan01 iPhone Apps 8 03-10-10 20:37
Webscraping faalt met Content-Type gzip justsome Ontwikkelen voor iOS 0 07-06-10 23:04
Batterijduur registratie faalt! Cmdaulnis iPhone algemeen 7 27-11-08 01:29
Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90% dutchieman iPhone algemeen 8 21-08-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.