//

Iphone 3g probleem

Iphone 3g probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon heeft een iphone 3g firmware 3.1.3, alles werkte altijd perfect maar nu komen er steeds de volgende problemen. Als hij een app aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-12-10, 18:10
gogo49 gogo49 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: midden Nederland
Berichten: 50
Standaard Iphone 3g probleem

Mijn zoon heeft een iphone 3g firmware 3.1.3, alles werkte altijd perfect maar nu komen er steeds de volgende problemen.

Als hij een app aan tikt start hij niet op.

Als hij het beeld heeft van het begin scherm komt zomaar uit het niets de afsluit schuif inbeeld.

Soms komt er zomaar het speakertje in beeld van het geluid en zie je de stipjes van hoe hard het geluid staat automatische terug lopen.

Erg vreemd herkend iemand dit? weet iemand een oplossing?

thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-10, 19:14
gogo49 gogo49 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: midden Nederland
Berichten: 50
Standaard

Niemand?

Nu gebeurt er weer wat geks als zijn springboard aan staat en hij schud de telefoon dan gaat het beeld aan en uit.
Of veschijnt ineens de afsluitslide, als ik de telefoon dan aan itunes hang, en er een liedje opzet of een app, dan werkt alles weer goed, na een dag begint alles weer opnieuw.

  #3  
Oud 08-12-10, 21:43
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard

wanneer werkte de iphone voor het laatst goed? heb je hem daarvoor nog gesynchroniseerd met itunes? in jouw zoons geval zou ik de iphone herstellen naar het laatste herstelpunt (om nog wat te behouden) of een factory herstel (hierbij wordt de iphone herstelt naar de factory settings dus is ie net als nieuw) dit verhelpt altijd veel problemen.

ik moest mijn iphone 3G ook 1 keer herstellen omdat ik wat probleempjes ondervond met het toestel. na het herstel process was mn iphone sneller en deed hij het weer

hoop dat dit helpt!
suc6 ermee!

hahaowned
  #4  
Oud 09-12-10, 20:08
gogo49 gogo49 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: midden Nederland
Berichten: 50
Standaard

Hij is gejailbreak wat gebeurt er dan met een factory resset met de firmware blijft dat 3.1.3, en hoe doe je dat.

thx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 2g probleem Mickeymii Jailbreak 3 11-05-11 07:00
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 00:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 15:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11
iphone probleem dennis9920 iPhone algemeen 2 08-02-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.