Scherm iphone4 draaid niet meer ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Normaal als je de iphone 4 kanteld gaat het scherm mee draaien,maar nu niet meer ,ik zie wel boven een slotje met een rond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm iphone4 draaid niet meer ?
Hoi
Normaal als je de iphone 4 kanteld gaat het scherm mee draaien,maar nu niet meer ,ik zie wel boven een slotje met een rond pijltje dat het scherm vergrendeld is hoe kan ik dat nu weer aktief zetten zodat het weer kan draaien ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is op gelost,2x klikken en dan slotje dank u
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) | iphonedennis | iPhone algemeen | 82 | 17-11-11 21:47 |
iPhone: iphone4 start niet meer op na greenpoison :-( | bunqueejump | Jailbreak | 7 | 20-02-11 00:46 |
iphone4 gaat vanzelf uit en niet meer aan | dagoberd | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 17:22 |
Apple logo in scherm op iPhone4 | timlk | iPhone algemeen | 1 | 15-08-10 07:53 |
iphone4 wordt niet meer herkent | iphone4gebruiker | iPhone algemeen | 5 | 28-07-10 14:34 |
|
|