//

scherm blijft zwart iphone4

scherm blijft zwart iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Vijf weken terug kocht ik in Phonehouse (belgië) een iPhone4 32gB. Tot vorige week geen probleem. Sindsdien problemen met het scherm, dat flits een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-10, 15:47
Hipoliet Hipoliet is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard scherm blijft zwart iphone4

Hello,
Vijf weken terug kocht ik in Phonehouse (belgië) een iPhone4 32gB. Tot vorige week geen probleem. Sindsdien problemen met het scherm, dat flits een fractie van een seconde bij het inschakelen en doet daarna niets meer. Het scherm blijft zwart.
Wie heeft een oplossing??
Thanks,
Hipoliet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-10, 16:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hipoliet Bekijk bericht
Hello,
Vijf weken terug kocht ik in Phonehouse (belgië) een iPhone4 32gB. Tot vorige week geen probleem. Sindsdien problemen met het scherm, dat flits een fractie van een seconde bij het inschakelen en doet daarna niets meer. Het scherm blijft zwart.
Wie heeft een oplossing??
Thanks,
Hipoliet
Ik probeer u te begrijpen he; dus je wil je iphone aanleggen, je moet de knop bovenaan op je iphone meerdere seconden blijven inhouden tot wanneer het apple logo verschijnt en dan meteen loslaten en effe geduld hebben.
  #3  
Oud 09-12-10, 17:28
Hipoliet Hipoliet is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard

Zowel met de "home" button als met de "sleep" button krijg ik enkel een zwart scherm na een flits van een seconde of minder.
  #4  
Oud 09-12-10, 18:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hipoliet Bekijk bericht
Zowel met de "home" button als met de "sleep" button krijg ik enkel een zwart scherm na een flits van een seconde of minder.
Tjah, ik ben helaas geen expert natuurlijk, ik hoop andere mensen hier meer raad kunnen geven aan je maar ik vrees ergens er wat fouts is aan je iphone en je deze mss zal moeten binnen steken en je mss een nieuwe nadien in de plaats krijgt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
Scherm iPhone blijft zwart. Juana Archief 13 18-04-10 22:24
Scherm blijft zwart bij oproep. thewouter iPhone algemeen 7 09-11-09 00:43
gebeld worden, scherm blijft zwart louisrr iPhone algemeen 14 10-02-09 19:22
soms blijft mijn scherm zwart ? vespresso iPhone algemeen 0 25-09-08 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.