//

Iphone reboot en ontzettend traag

Iphone reboot en ontzettend traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Guys, Mijn naam is Ferry en ik heb vorige maand in New York 5 Iphones meegebracht. Ik heb geduldig gewacht met unlocken, jailbreaken totdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-08, 11:56
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard Iphone reboot en ontzettend traag

Hallo Guys,

Mijn naam is Ferry en ik heb vorige maand in New York 5 Iphones meegebracht. Ik heb geduldig gewacht met unlocken, jailbreaken totdat er in feb een goed unlock kwam.
de Iphones zijn van versie 1.1.2 met baseband 04.02.13_G ik heb ze allemaal gejailbreakt en geunlockt met ziphone. eentje gisteren (van een vriend van die had een 1.1.1 versie met baseband 04.01.13_G) gewoon geupdate via Itunes en ziphones tool gedraaid ging allemaal goed.

Nu zat ik gisteren achter mijn pc en zocht een nederlandstalig K9 woordenboek. had ik gevonden dat ik http://ifonguide/113 moest toevoegen in de installer en daarna drie NL toooltjes installed.
Mijn Iphone was nederlands talig en K9 woorden boek was ook redelijk.

Nu wilde ik het zelfde doen voor de iphone van mijn vriendin.
maar als ik dezelfde link wilde toevoegen in haar iphone kwam ik erachter dat de refresh erg lang duurde. en ook de eerste twee NL installs duurde ontzettend lang de derde van 6MB gaf aan "install failde could not connect to sources" Iphone even gereboot maar ik vond ook dat de reboot erg lang duurde (4min). Ik dacht zal even deze Iphone opnieuw gesetten met Itunes en daarna met ziphone unlocken.
Maar nu reboot hij steeds daarna hangt hij, of ik heb geen Wi-Fi en ik kan niet unsliden hij blijft elke rebooten en daarna duurt het erg lang dat hij weer aangaat.
Heb daarna alles weer geprobeerd alle tutorials gevolgd maar ook meegemaakt dat ik een melding krijg voordat ik hem "slide" "repair needed call apple support" dus wat ik al zei alles al geprobeerd van 1.1.1 naar 1.1.2 de de bootloader gedowngrade naar 3.9 en daarna weer via Itunes firmware restored naar 1.1.3. maar het zelfde probleem blijft.

ook als ik in 1.1.2 daarna ibrick en via de optie *#307# werkte soms de toetsen niet.

Zoals ik al zei heb ik nu 6 Iphones gedaan maar deze wilt niet meer, de optie om te downgraden naar 1.1.1 en daarna via installer alles weer aan de gang te krijgen dus oktoprep installeren gaat niet want dan of hangt zodat ik hemmoet rebooten of hij reboot spontaan. Dit foontje werkte goed voordat ik hem met Intunes heb hersteld naar 1.1.3 met baseband 04.03.13_g maar nu krijg ik hem niet meer werkend.

Ik hem hem nu in 1.1.3 met baseband 04.03.13_G maar als ik hem nu dus reboot en slide gaat hij aan maar zodra ik een icoontje aanraak b.v. settings hangt hij weer of reboot hij spontaan. Ben nu toch een beetje bang dat deze Iphone gewoon kapot is en naar de Apple terug moet. Is er een mogelijkheid om hem weer in de fabrieksinstellingen te krijgen zodat ik wanneer ik in maart weer naar New-York ga hem daar kan aanbieden voor repair.

Iemand een idee

Ferry
__________________
Zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-08, 12:23
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Hallo Guys,

Ik heb hem net dus weer hersteld met Itunes en daarna de optie ziphone -e geprobeerd refurbished te krijgen maar na deze optie krijg ik wanneer hij weer opstart
"repair needed
iphone cannot make or recieve calls
Apple - Support "

Citaat:
dit is de quote op de ziphone website

You can restore the phone to "refurbished" state just issuing:
ziphone -e
then ziphone -D and do a full restore to any os. (thieves, you are warned!)
dus ik denk dat hij gewoon kapot is wat denken jullie?

Ferry

Maar weer een restore via Intunes en daarna ziphone 2.4 gedraaid in console "ziphone -Z Y" nu start hij weer op maar ik heb dus weer geen Wi-Fi het vreemde echter is dat de rest wel goed draait dus hij reboot niet meer en hij is ook weer snel. alleen geen Wi-Fi dus ik denk dus dat de ziphone 2.4 zorgt dat Wi-Fi niet meer werkt en dat hij zo traag is dat hij aan het zoeken is naar de netwerkkaart of een Wi-Fi. ik wil dus even de optie ziphone 2.2 draaien. iemand nog de ziphone 2.2 files ergens kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt

Ferry

Laatst gewijzigd door darkforcess; 22-02-08 om 13:00.
  #3  
Oud 22-02-08, 13:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Komt ie:
http://rapidshare.com/files/93922160/ZiPhone2.2.zip.html
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 22-02-08, 13:25
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Ok Thanx,

Weet niet of het probleem daarmee verholpen is omdat hij na mijn laatste post toch weer na een tijdje vastslaat. Maar toen ik hem weer opstarte deed mijn Wi-Fi het wel weer heel vreemd allemaal.

Alvast bedankt
Ferry


Maar toen ik hem uit de auto-lock haalde was Wi-Fi weer weg ????

Ferry
  #5  
Oud 22-02-08, 13:31
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Het ligt echt aan de Wi-Fi want toen Wi-Fi het deed deed hij weer raar.
uitgezet en toen deed Wi-Fi het niet meer maar de Iphone wel weer goed.

Dus ik probeer nog wat dingentjes en kom erop terug.

Ferry
  #6  
Oud 22-02-08, 14:05
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Net weer restored met itunes, daarna ziphone 2.2 gedraaid unlock/activate/jailbrake daarna starte hij weer op maar geen Wi-Fi de Iphone leek het verder goed te doen.
even handmatig opnieuw opgestart ging snel uit en weer aan, en ik had daarna wel weer Wi-Fi maar toen ik op Wi-Fi drukte reboote hij weer.
en toen hij weer opgestart was kon ik de "slide to unlock" weer niet gebruiken. dus het touchscreen werkte niet. het lijkt wel of hij hangt want ik kan hem ook niet meer uitzetten dan moet ik echt de home buttom en power buttom tegelijkertijd vasthouden en ik krijg daarna alleen een appeltje te zien. iphone wordt in deze toestand ook niet meer herkend in Itunes. dus ik kan hem in feite alleen in DFU mode opstarten.
Ik probeer het nog een keer met ziphone 2.3 en als dat niet werkt weet ik het niet meer.

Ferry
  #7  
Oud 22-02-08, 14:36
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Het ligt hem echt in de Wi-Fi want hij draaide goed maar ik had Wi-Fi uitgezet. daarna een beetje op knopjes lopen drukken en dat ging allemaal goed maar op het moment dat ik Wi-Fi aanzette en hij ging zoeken naar netwerken klapte hij er weer uit en starte weer op maar kon de slide to unlock weer niet gebruiken.

iemand enig idee hoe de Wi-Fi opnieuw te installeren

Thanx

Ferry
  #8  
Oud 22-02-08, 15:38
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Net weer restored met itunes, daarna ziphone 2.3 gedraaid (moest dit wel twee ker doen) unlock/activate/jailbrake daarna starte hij weer op maar geen Wi-Fi de Iphone leek het verder goed te doen.
even handmatig opnieuw opgestart ging snel uit en weer aan, en ik had daarna wel weer Wi-Fi maar toen ik op Wi-Fi drukte reboote hij weer.
Ging weer normaal aan dit keer en had ook weer Wi-Fi maar het zoeken naar netwerken duurt erg lang en hij vindt ook niks het rondje blijft draaien en als ik op home druk gebeurt er verder ook niks. kan hem wel uit zetten maar dat afsluiten duurt weer erg lang. krijg hem wel weer aan (na 4 keer drukken en een paar min wachten) het opstarten duurt nu ruim 2 min. ga naar settings en mijn Wi-Fi is weer grijs.

ik denk dus dat de eerste restore gisteravond via Itunes mijn Wi-Fi driver heeft vern@#kt en dat ik die niet meer aan de gang krijg. Dus als iemand weet hoe mijn netwerkkaart opnieuw te programmeren graag want ik zit nu vast.

Alvast bedankt

Ferry

Laatst gewijzigd door darkforcess; 22-02-08 om 15:45.
  #9  
Oud 24-02-08, 21:49
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Hallo Guys,

Vandaag weer twee iphones naar versie 1.1.3 gebracht en modem 04.03.13_G daarna ziphone gebruikt en ze doen het perfect.
Allebei nederlands talig gemaakt en een nieuw TMobile carrier installed.
Alleen de Iphone van mijn vrouw blijft hetzelfde probeem geven ik heb dus nog steeds geen Wi-Fi.
Ik ben dit topic begonnen maar ik en op Butcher na heeft er niemand gereageert ben ik dan de enige met dit probleem?

Ferry
  #10  
Oud 25-02-08, 20:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik las net dit. Is natuurlijk ook een apart hoofdstukje voor Wi-Fi, ik neem aan dat je daar al eens rond hebt gekeken?

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 25-02-08 om 20:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontzettend traag internet op de iPhone 4 dvanduijn Overige providers Nederland 3 19-02-11 14:29
Ontzettend irritant oordopjes-probleem. HELP Pimpslap iPhone algemeen 2 10-01-11 13:00
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? Typ 81 Jailbreak 8 19-12-10 20:52
Ontzettend vele oplichters op marktplaats.nl andre-nl Koopinformatie Nederland 30 14-07-10 19:45
Mac OS X: iTunes ontzettend traag chinkone iTunes 2 18-08-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:03.