Lisa@appel.com probleem in AppStore!
Lisa@appel.com.... Dat is wat m'n vriendin krijgt in haar AppStore als ze een update wil doen of als er iets wil aankopen. Ookal is er in gelogd met haar eigen gegevens! :s uit/inloggen helpt niets want steeds komt de Lisa@appel.com tevoorschijn...
Iemand ervaring mee? |
Herstel je instellingen (ook netwerk) eens.
|
Dan is ze alles kwijt?
|
Synchroniseer eens met iTunes, met het juiste account uiteraard. Wellicht is het daarna op de iPhone ook weer goed.
Overigens: als je je netwerkinstellingen opnieuw instelt ben je niks kwijt. |
Citaat:
|
Owkeej! Bedankt.. We gaan dit ff proberen :)
|
nix lukt en die 'lisa' blijft gewoon in die appstore staan ... ik begrijp er niets van en een restore ziet mn vriendin niet zitten maar is denkik de snelste oplossing...
|
Wellicht iets te simpel gedacht hoor.. maar via instellingen -> Store uitloggen en inloggen met haar eigen account?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16. |