iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod touch Wi-Fi Probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/79911-ipod-touch-wi-fi-probleem.html)

Stijn231194 12-12-10 18:36

Ipod touch Wi-Fi Probleem
 
Hallo,
Ik weet dat het een ipod touch is en geen iphone.

Maar ik heb een heel vervelend probleem met mijn ipod touch versie 3 met firmware 4.2.1 (Niet gejailbreakt)

gister (Zaterdag) had ik om een uur of half 3 's middags ineen geens wi-fi meer, toen ik probeerde te connecten was er geen verbinding mogelijk.
ik heb alles geprobeerd zoals, opnieuw opstarten, resetten, maar niks hielp.
toen heb ik hem maar aan de kant gelegd en af en toe gekeken of hij het alweer deed.
En ineens om een uur of half 12 's avonds zag ik dat ik ineens weer wi-fi had, dus kon ik weer op internet.

Maar vandaag (Zondag) had ik ineens weer om ongeveer half 3 's middags weer geen internet.
Ik heb het ook bij andere mensen geprobeert maar daar wou hij ook niet connecten:confused: dus het ligt ook niet aan onze router ofzo.

Heeft iemand misschien hetzelfde probleem of herkent iemand dit?
en/of weet iemand hoe je dit kunt oplossen want ik hoop dit niet elke dag mee te maken.

Alvast bedankt,
mvg Stijn Wieling

iWiefring 12-12-10 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn231194 (Bericht 614041)
Hallo,
Ik weet dat het een ipod touch is en geen iphone.

Maar ik heb een heel vervelend probleem met mijn ipod touch versie 3 met firmware 4.2.1 (Niet gejailbreakt)

gister (Zaterdag) had ik om een uur of half 3 's middags ineen geens wi-fi meer, toen ik probeerde te connecten was er geen verbinding mogelijk.
ik heb alles geprobeerd zoals, opnieuw opstarten, resetten, maar niks hielp.
toen heb ik hem maar aan de kant gelegd en af en toe gekeken of hij het alweer deed.
En ineens om een uur of half 12 's avonds zag ik dat ik ineens weer wi-fi had, dus kon ik weer op internet.

Maar vandaag (Zondag) had ik ineens weer om ongeveer half 3 's middags weer geen internet.
Ik heb het ook bij andere mensen geprobeert maar daar wou hij ook niet connecten:confused: dus het ligt ook niet aan onze router ofzo.

Heeft iemand misschien hetzelfde probleem of herkent iemand dit?
en/of weet iemand hoe je dit kunt oplossen want ik hoop dit niet elke dag mee te maken.

Alvast bedankt,
mvg Stijn Wieling

Probeer hem eerst eens te herstellen, als dat niet werkt moet je het even melden. Als het geholpen heeft hoor ik het ook graag!

Stijn231194 12-12-10 18:47

heeft ook niet gewerkt

iWiefring 12-12-10 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn231194 (Bericht 614050)
heeft ook niet gewerkt

Errrrr..
Dan heb ik helaas geen idee, hoe ik het kan fixen!
Hoop voor je dat een ander je wel kan helpen. ;)

Stijn231194 12-12-10 19:14

nu heb ik ineens weer internet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.