//

Kan geen iconen bewegen danwel verwijderen

Kan geen iconen bewegen danwel verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik als ervaren mac os en iphone 4 gebruiker (ja dat durf ik hardop uit te spreken) heb een probleem waar ik tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-10, 19:24
betonishard betonishard is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Kan geen iconen bewegen danwel verwijderen

Beste lezers,

Ik als ervaren mac os en iphone 4 gebruiker (ja dat durf ik hardop uit te spreken) heb een probleem waar ik tot op heden geen oplossing voor heb. Dus zie je graag een uitdaging, well hier heb je em.

Normaliter zou je als je op de iphone een icoontje ingedrukt houdt, deze moeten zien wigglen en soms een kruisje erbij. Dit heb ik dus niet. Hij wil het gewoon niet.

Ik heb alles geprobeerd, gegoogled als een malle maar geen succes. Veel mensen die daarvoor apps downloaden om dat te kunnen doen, maar dit is toch een standaard iphone functie?

Zoals je kunt zien heb ik een iphone 416gb ge'JBd, ge-unlocked en firmware 4.01 met een BB iets met 159.
Ik vermoed zelf dat het zou kunnen komen door SB settings. Verder heb ik mn iphone behoorlijk clean gehouden. WIe o wie is slim.

thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-10, 07:03
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

SBSettings is ook het eerste wat bij mij opkomt. Je hebt neem ik aan alle instellingen daarvan al bekeken? Wat heb je verder aan (Cydia)apps geïnstalleerd recentelijk? Verwijder die in omgekeerde volgorde (LIFO ) en wellicht kom je er zo achter wat de boosdoener is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 14-12-10, 16:59
betonishard betonishard is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb heel sbsettings weggegooid.

Nog steeds geen effect. Ik d8 overigens ook dat ik mijn ander probleem hiermee zou oplossen namelijk downloaden uit de appstore. Veel oorzaken van problemen liggen in de sbsettings sfeer. Echter, bij mij dus niet en ik kan ook nog steeds niks downloaden uit de appstore en geen iconen bewegen.

Ik heb nu alle non-core cydia apps verwijderd (het laatste wat je wil doen eigenlijk). Nog steeds geen resultaat.... nog ideeen?

Laatst gewijzigd door XIII; 15-12-10 om 00:42. Reden: Illegaal verzoek verwijderd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen verjaardagen uit agenda verwijderen Dvde iPhone algemeen 7 02-01-14 11:55
kan geen apps verwijderen via cydia!!! Mojohead Jailbreak apps en thema's 0 16-05-11 01:53
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. vietigra Jailbreak apps en thema's 0 12-03-11 00:37
Mac OS X: kan geen songs meer verwijderen in Itunes Shorty007 iTunes 1 26-04-09 13:28
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? daximus iPhone algemeen 10 09-12-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.