//

iPhone vastgelopen en niet meer te herstellen!!

iPhone vastgelopen en niet meer te herstellen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Gisteren is mijn iPhone vastgelopen tijdens de installatie van irealsms 3. Ik kreeg 'm wel in DFU mode, probeerde alles weer te herstellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-10, 09:05
AG78 AG78 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 56
Standaard iPhone vastgelopen en niet meer te herstellen!! Edit: Inmiddels hersteld!

Beste mensen,

Gisteren is mijn iPhone vastgelopen tijdens de installatie van irealsms 3. Ik kreeg 'm wel in DFU mode, probeerde alles weer te herstellen met itunes, maar helaas, tijdens de herstelprocedure liep itunes steeds vast, waarbij de voortgangbalk stil stond, zowel in itunes als op de iphone. Meerdere pogingen gedaan, itunes verwijderd en weer geinstalleerd, maar geen enkel verschil. Op een gegeven moment blijft ie gewoon hangen. Na een uur geen verandering, zelfs geen foutmeldingscode..

Heeft iemand ideeën, adviezen om het toestel weer aan de praat te krijgen?

Ter info:
iPhone 3Gs, oude bootrom
Jailbreak met redsnow0.9.6b4
Cydia geintalleerd, enkele andere apps, zonder problemen

Hopelijk kan iemand helpen.

Grtz.

Laatst gewijzigd door AG78; 16-12-10 om 21:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-10, 21:10
AG78 AG78 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 56
Standaard

Heb het zelf opgelost, door iTunes op m'n laptop te installeren en daarop m'n toestel te herstellen. Het is dus gelukt, maar ik ben wel alle data kwijt. Mijn backup staat op de pc, maar als ik nu m'n toestel daarop aansluit, geeft iTunes aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
Het laatste wat ik heb gedaan 3 dagen geleden was mijn toestel loskoppelen toen iTunes weer bleef hangen.

Iemand ideeën?
  #3  
Oud 18-12-10, 12:33
AG78 AG78 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik krijg op m'n pc de volgende error code als ik het toestel aansluit en iTunes start op:

0xe8000065

Op m'n laptop is synchroniseren geen probleem, alleen verwijdert iTunes de helft van m'n via een niet-App store winkel (Inst..) geïnstalleerde apps (zoals Trein, Belbundel, Flitsmeister en nog een enkele..)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: HELP! iphone niet meer te herstellen na crash Roccade iTunes 5 23-08-10 19:56
data herstellen vanaf een vastgelopen iphone harikirmesje iPhone algemeen 3 01-08-10 11:41
Iphone niet meer te herstellen dborneman iPhone algemeen 1 20-06-10 01:31
Iphone niet meer te herstellen Rodney-s iPhone algemeen 1 09-05-10 16:30
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.