//

[3G] 3.5 Jack geen contact, alleen bij aandrukken

[3G] 3.5 Jack geen contact, alleen bij aandrukken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort het probleem, dat wanneer ik mijn oortjes in m'n telefoon doe dat ik geen contact krijg, tenzij ik de jack aandruk. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-10, 19:16
Zadara Zadara is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard [3G] 3.5 Jack geen contact, alleen bij aandrukken

Ik heb sinds kort het probleem, dat wanneer ik mijn oortjes in m'n telefoon doe dat ik geen contact krijg, tenzij ik de jack aandruk. Dit is erg iritant aangezien ik dan niet zomaar m'n telefoon in m'n zak kan houden als ik muziek wil luisteren.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, ik heb het al uitgeblazen met een compressor, alleen toen deed hij het ook niet.

PS: Ook zit de jack aan de binnenkant een heel klein beetje los, omdat de metalen band weg is, maar ik denk niet dat het daaraan ligt.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-10, 16:54
Upodtouch Upodtouch is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 76
Standaard

plakband is je vriend
  #3  
Oud 15-12-10, 17:52
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadara Bekijk bericht
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, ik heb het al uitgeblazen met een compressor, alleen toen deed hij het ook niet.
De hoofdtelefoonaansluiting is defect. Reparatie is de enige oplossing indien je het gerepareerd wil hebben.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 20-12-10, 16:38
Phince Phince is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik had ook een probleem met de jack-plug alleen was het bij mij wel een kwestie van schoon maken, blazen hielp niet maar met een uitgevouwen paperclip heb ik wel een pluisje uit de aansluiting kunnen vissen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto bij contact lunlun Muziek, foto & video 10 02-08-11 01:18
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G 3Gjoker iPhone Navigatie 5 07-05-11 16:56
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? Charadrius Wi-Fi 8 21-09-09 20:37
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! stephanlast Archief 1 26-01-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.