//

iPhone 4 doet niet meer na restore

iPhone 4 doet niet meer na restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen dames en heren. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Volgens mij is mijn iphone 4 toasted. Het begon allemaal gisteravond, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-10, 08:12
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard iPhone 4 doet niet meer na restore

Goedemorgen dames en heren.

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Volgens mij is mijn iphone 4 toasted.
Het begon allemaal gisteravond, toen ik op Cydia wat sms tonen aan het downloaden was. Vanaf een Respring in Cydia had ik geen bereik meer. Er stond 1 streepje en geen provider meer. Ik had de dingen die ik dezelfde avond had gedownload al gedelete en ultrasnow gereload. Nog geen geluk. Ik dacht dat het de volgende ochtend weer wel goed zou zijn.

Nu kijk ik vanochtend op mijn scherm, en heb ik nog geen bereik. Ik wat rondlopen, in de hoop dat hij het zou vinden. Afijn, dat gebeurde dus niet.

Dan maar eens een restore doen. Ik via tinyumbrella mijn SHSH's erbij gepakt en het ipws file, en zo proberen te restoren. Het proces verliep goed, maar aan het eind gaf itunes de melding dat mijn iphone niet gerestored kon worden met code 1004.

Vanaf nu geeft mijn iphone weer het activatie scherm. Ook pakt hij mijn phonebook kaartje niet meer, terwijl deze het op mijn andere telefoon wel doet.

Is mijn iPhone echt toasted? Ik moet nu weer terug op mijn oude telefoon, en dat ga ik echt niet meer trekken.

EDIT:
Het simkaartje wordt nu wel gelezen, maar in iTunes komt er nog de melding dat de simkaart niet ondersteund is.

Laatst gewijzigd door VChrisNL; 15-12-10 om 08:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-10, 12:43
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

mss update naar een nieuwere FW??
__________________
Als je het zeker weet hoef je niet te twijfelen!
  #3  
Oud 15-12-10, 13:52
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Nou het probleem is dat ik hem geeneens meer kan activeren door de simlock die erop zit. Misschien zit ik ook wel in het verkeerde forum hoor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone restore doet niets meer rheveling iPhone algemeen 3 31-12-09 09:45
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 23:26
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 14:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 15:24
iPhone vibreert niet meer na restore dreameater iPhone algemeen 19 15-09-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.