Email markeren als gelezen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds geen oplossing ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog steeds geen oplossing ??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Een echte oplossing hiervoor heb ik ook niet, maar ik heb wel een workaround voor Google:
Je GMail-account is nu geconfigureerd als IMAP-account en alle mail die je webbased markeert als gelezen zal na synchronisatie ook op je iPhone als gelezen worden gemarkeerd. Het is iets meer werk , maar het werkt wel... Groeten, Jaap
|
|||
|
|||
is dat al mogelijk???
|
|
|||
|
|||
Het is ALTIJD al mogelijk geweest, zolang je gewoon een IMAP server had en niet een POP server.
Echter weten de meeste mensen die dit niet eens fatsoenlijk uit kunnen zoeken, het verschil hiertussen ook niet. En tenzij je je eigen mailserver beheert, kun het niet oplossen als je toch het ongeluk hebt met een ouderwetse POP server te werken. Gewoon lekker Gmail met IMAP ondersteuning gebruiken dan. |
|
|||
|
|||
postbus maken of map!
Hoe maak je een "nieuwe map"aan?Als ik mailtjes(post)binnen krijg zijn erbij die ik wil bewaren in een map met een bepaalde naam om het weer snel terug te kunnen vinden of om in de "historie"te kijken,
er staat nu alleen INKOMEND VERSTUURD PRULLEMAND. Als je veel brieven verstuurd dan moet je toch een map kunnen maken waarin je de antwoorden bewaard! wie weet hoe?? Moorkop |
|
|||
|
|||
Zodra ik op een mail sta, opent deze zich. Is er een mogelijkheid hier anders mee om te gaan? Pas als gelezen zodra je hem echt wilt lezen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat wordt er hier moeilijk gedaan
Het kan heeeeeel makkelijk! Oplossing: you can mark all as read at one time.... 1 go to email 2 click edit 3 choose one email 4 choose the mark button, but keep pushing the mark button 5 while holding down the mark button, uncheck that chosen email 6 release the mark button after a second or two 7 choose "mark as read' Dit werkt prima! |
|
||||
|
||||
Wat een fantastische tip, werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
Mijn collega's zijn er ook blij mee
Goede tip |
|
|||
|
|||
Thanks voor de goede tip
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS als ongelezen markeren | thisismetm | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-12-10 13:08 |
Agenda afspraak als prive markeren | teovmy | iPhone algemeen | 5 | 25-08-08 19:55 |
|
|