//

Contacten van Iphone 4 naar PC voor backup

Contacten van Iphone 4 naar PC voor backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik wil graag mijn contacten van mijn Iphone 4 16gig 4.2.1 naar mijn pc overzetten ( ivm backup ) , maar ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-10, 17:16
JaymieZ JaymieZ is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard Contacten van Iphone 4 naar PC voor backup

Hallo ,


Ik wil graag mijn contacten van mijn Iphone 4 16gig 4.2.1 naar mijn pc overzetten ( ivm backup ) , maar ik heb geen Outlook(geprobeerd maar doet lastig)

Heb tevens ook mijn Iphone een reservekopie laten maken in Itunes op mijn pc.
( is dit een goede backup?)

Als ik deze 2 dingen heb gedaan wil ik hem graag jailbreaken.

Dus wil ik eerst een goede backup hebben , voor als iets fout gaat.


Bij voorbaat dank,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-11, 15:33
suckage suckage is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Hee,

als je een reserve kopie hebt gemaakt met itunes zijn al je belangrijke bestanden behouden zoals contacten smsjes en agenda punten. echter ben je je muziek apps en films wel kwijt. maar als het goed is staan deze gewoon in je itunes dus de enige moeite is om het er allemaal weer op te zetten en dat kan even werk zijn. overigens moet ik zeggen dat ik onderhand al een aantal apple apparaten heb gejailbreakt (ipad, iphone 4, 3G, ipodtouch 3G, 2G) en het nog nooit fout is gegaan!! ik kan je evoor het jailbreaken Green poison aanraden!! erg makkelijk en duidelijk!

veel succes!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten JW75 iTunes 2 22-08-11 00:19
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 18:20
contacten van iphone naar PC Diane iTunes 6 16-05-10 19:30
Backup van 2g naar 3G Playboy Mansion Archief 2 22-10-08 21:54
Image/backup maken van iPhone voor installatie van v2.0.1? aikoN iPhone algemeen 4 06-09-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.