//

MMS werkt maar half?

MMS werkt maar half? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) T-mobile abo, originele T-mobile iPhone, dus MMS instellingen kan ik niet wijzigen of inzien. Sinds een update naar iOS 4.x werkt mijn MMS niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-10, 15:07
conehead conehead is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard MMS werkt maar half?

T-mobile abo, originele T-mobile iPhone, dus MMS instellingen kan ik niet wijzigen of inzien.

Sinds een update naar iOS 4.x werkt mijn MMS niet meer. Zowel versturen als ontvangen lukt niet.

Bij versturen: Het balkje wat de voortgang van het versturen weergeeft blijft bij ca. 90% hangen en komt daar nooit meer vandaan... De geadresseerde ontvangt niets.

Bij ontvangen: Ik krijg de tekst behorend bij de MMS wel binnen, maar de bijbehorende foto is "zwart".

Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 17:43
conehead conehead is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Misschien nog ten overvloede:

Probleem begon bij 4.0.1, daarom nu update naar 4.1 maar met hetzelfde resultaat.

T-mobile adviseert update naar 4.2.1 (maar dan kan ik niet untethered JB, dus bij voorkeur niet) en/of te restoren.

Gelooft iemand dat dat kan helpen??
  #3  
Oud 21-12-10, 00:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik kan u helaas niet helpen maar een gouden tip voor te mmsen naar mensen die ook een iphone ofzo hebben of mss het via een android toestel ook werkt;

whatsapp noemt de app; dat is een app waarmee je berichten en mmsen en filmpjes enzo kan sturen naar een andere persoon, daarvoor betaal je ook niks, het verbruikt alleen data dus je moet wel data hebben dan .
En de persoon die je kent die bv een iphone heeft moet ook deze app wel installeren, kost slechts 0.79cent.

Ik ben in belgie bij proximus en heb er ook miserie mee man, tis niet alles he , daarmee doe ik het anders nu, mijne beste maat heeft gelukkig ook een iphone, nu stuur ik gratis mmsen naar deze (een data abo heb ik al).
  #4  
Oud 21-12-10, 12:10
conehead conehead is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor de tip, vanzelfsprekend gebruik ik WhatsApp ook, maar helaas heeft niet iedereen die ik wil MMS'en een iPhone of een ander toestel waarop WhatsApp draait.

Probleem blijft bestaan dus...
  #5  
Oud 22-12-10, 00:01
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Je moet de max mms size instellen op 307200, bij netwerkinstellingen en dan werkt het terug, ik had hetzelfde probleem en heb deze fix gevonden elders....
  #6  
Oud 22-12-10, 16:11
conehead conehead is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor de tip, maar... waar doe je dat?

Het verneukeratieve van m'n t-mobile iPhone is dat je nergens ook maar iets kunt instellen wat met MMS te maken heeft (zover ik weet), behalve dat je de algehele mogelijkheid van MMS kunt uit- of aanzetten.
Reageren

Labels
ios4.1, mms, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spotlight werkt maar half. Chrisl Jailbreak apps en thema's 17 16-09-10 21:33
Wi-Fi werkt maar half.. robje33 Wi-Fi 1 20-04-10 17:14
Gejailbreekte iPhone werkt maar half :S spysical iPhone algemeen 9 22-05-09 13:39
Summerboard Theme werkt maar half ¿¿ Rudy Archief 1 23-10-07 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.