//

iPhone reset zichzelf

iPhone reset zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4 sinds vrijdag, heb de laatste update erop gezet 4.2.1. Maar soms als ik handelingen verricht met me iPhone, (App store ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-10, 19:05
dannn dannn is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone reset zichzelf

Ik heb mijn iPhone 4 sinds vrijdag, heb de laatste update erop gezet 4.2.1.

Maar soms als ik handelingen verricht met me iPhone, (App store opstart, Whatsapp gebruik, foto album open en ga zo maar door.) reset me iPhone zichzelf, het gebeurt eens in de 5 á 10 minuten.

Ik heb nu al via iTunes me iPhone een aantal keer 'hersteld'. Dat werkte niet. Ook de aan/uit knop i.c.m. de Home knop een aantal seconde ingedrukt houden voor een reset, werkt ook niet.

Wat moet ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-11, 19:34
Bunker Bunker is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Hey,

Zelfde probleem hiero, heb hem inmiddels al 2 keer opgestuurd naar apple, maar die doen een firmware reset (wat ik zelf dus ook al 6 keer had gedaan) en dat helpt dus niks.
Heb ergens gelezen op een forum van iemand met hetzelfde probleem dat zijn telefoon vervangen is, ik heb de link helaas niet meer.
Dus als jij al een andere oplossing hebt gevonden zou ik het graag horen. Ik denk dat ik maandag maar weer naar de vodafone ga anders om hem op te laten sturen met een goede probleemomschrijving.

Gr Maarten
  #3  
Oud 08-01-11, 21:04
Chris111 Chris111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Voor mij ook hetzelfde probleem, iemand al een oplossing?
  #4  
Oud 08-01-11, 21:16
high roller high roller is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

ja ik heb het ook na een nieuwe gekregen te hebben na garantiegeval, gewoon weer terug geven voor garantie en hopen dat ze nu wel een goede teruggeven, zal wel 5% van alle iphone's hebben op mijn 3g had ik het ook een keer, krijg je weer een nieuwe van apple met altijd een franstalig stickertje erop. soms wordt je er een beetje moedeloos van dat je na een tijd wachten blij een nieuwe krijg die vervolgens niet werkt zodat je de volgende dag het zooitje weer naar de verbaasde belcompany verkoopsters kan brengen. wordt voor mij wel een reden een ander merk te kiezen als dit nog vaker voor komt
  #5  
Oud 08-01-11, 21:29
Chris111 Chris111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Ja zeker zuur dat je niet meteen een nieuwe mee krijgt als het een productiefout is.. maar goed, maandag maar is naar de winkel dus.. ieder geval bedankt!
  #6  
Oud 08-03-11, 02:01
tb10 tb10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ook ik heb na een garantiegeval een nieuw toestel gekregen met het zelfde probleem. Is bij iemand hierboven het probleem opgelost of blijven ze het toestel na een update terug sturen en blijf je het hetzelfde probleem houden? Voor mij even belangrijk om de overweging te maken: update naar 4.3 over een paar dagen of opnieuw opsturen en hopen op goed werkende software en dus nog de mogelijkheid om 4.2.1 te jailbreaken.

Alvast bedankt voor de reactie
  #7  
Oud 08-03-11, 09:46
Chris111 Chris111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb destijds alles geprobeerd, zowel met de configuraties als met de software. Ik vrees dat er niets anders op zit dan het toestel retouneren..
  #8  
Oud 17-03-11, 01:41
Knallie Knallie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.

Kocht een nieuwe iPhone voor mijn vriendin vorige week.. Speakers kapot, helemaal geen geluid. Opgestuurd naar Apple, week wachten, vriendin teleurgesteld..

Vandaag telefoontje, nieuwe iPhone is binnen. Vriendin blij, telefoon gehaald: random reboots als je 5 tot 10 minuten bezig bent.. lekker dan. Paar keer gereset, uit recovery mode, DFU mode, alles geprobeerd. Morgen maar weer terug dan.. Echt heel jammer.

Ikzelf had een iPhone uit de eerste batch met alle "zogenaamde problemen": loopt al sinds september als een trein.

Heeft iemand nog andere briljante ideeen? Als ik ermee naar een Apple Centre in Den Haag ga kunnen zij me zeker niet gelijk een nieuwe meegeven?

edit: voor de restore stond 4.2.1 erop en na de restore 4.3. Maakte niks uit, dezelfde problemen bleven.

Laatst gewijzigd door Knallie; 17-03-11 om 01:44.
  #9  
Oud 18-03-11, 15:25
tb10 tb10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de update gedaan naar 4.3 en ook daar bleven de problemen aanwezig.

Maar tot mijn grote verbazing, sinds zaterdag heb ik geen problemen meer gehad. Heel bijzonder. Ik wacht het nog even af, maar het lijkt toch weg te zijn.
  #10  
Oud 07-04-11, 12:20
tb10 tb10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Iemand hierboven nog een oplossing gevonden? Ik heb inmiddels 2x mn toestel teruggestuurd. 1x een "nieuw" toestel gekregen, waarna het probleem niet weg was. Dat toestel heb ik nu ook weer opgestuurd en teruggekregen met enkel een software update (wat ik dus zelf ook kan doen). De software update heeft uiteraard niets geholpen en zit dus nog steeds met t zelfde probleem
  #11  
Oud 07-04-11, 16:35
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

ik zou proberen te jailbreaken dan komt er mobilesubstrate erop een veilige modus mocht je iphone resetten start hij eerst op in safe modus
en als het niet werkt FW resetten hup naar de apple store en advies inwinnen
__________________
Als je het zeker weet hoef je niet te twijfelen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G S Belt uit zichzelf Impulsief iPhone algemeen 11 05-04-11 19:42
iPhone zet zichzelf terug in de tijd arnot88 iPhone algemeen 1 10-11-10 11:53
iPhone 4 sluit zichzelf af clintcambier1988 iPhone algemeen 3 29-09-10 13:41
iPhone zet zichzelf uit S¡mon iPhone algemeen 8 27-11-09 00:12
iPhone reboot zichzelf zomaar..HELP ASNNetworks iPhone algemeen 6 17-02-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.