//

Geen internet verbinding met iPhone 4

Geen internet verbinding met iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 heeft af en toe geen internet verbinding, hoewel de WiFi verbinding goed is (vol signaal). Door de iPhone 4 uit en weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-10, 11:30
iMac-er's schermafbeelding
iMac-er iMac-er is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 52
Standaard Geen internet verbinding met iPhone 4

Mijn iPhone 4 heeft af en toe geen internet verbinding, hoewel de Wi-Fi verbinding goed is (vol signaal). Door de iPhone 4 uit en weer aan te zetten wordt dit probleem opgelost. Het gebeurt niet elke dag, maar wel eens in de 2-3 dagen. Heeft iemand dezelfde ervaring? Mijn iPhone 4 heeft de laatste firmware versie (4.2.1) en niet jailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-10, 15:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMac-er Bekijk bericht
Mijn iPhone 4 heeft af en toe geen internet verbinding, hoewel de Wi-Fi verbinding goed is (vol signaal). Door de iPhone 4 uit en weer aan te zetten wordt dit probleem opgelost. Het gebeurt niet elke dag, maar wel eens in de 2-3 dagen. Heeft iemand dezelfde ervaring? Mijn iPhone 4 heeft de laatste firmware versie (4.2.1) en niet jailbroken.
Geen idee maar wat ik wel kan zeggen is als bij mij het internet via Wi-Fi opeens effe niet meer gaat dat dit aan m'n Wi-Fi ligt en niet aan m'n iphone, als ik op de laptop via Wi-Fi bezig ben dan gebeurt het soms ook zelfs meermaals per dag soms dat we opeens niet meer op Wi-Fi kunnen ondanks het bereik blijft , als ik de router effe uitleg en meteen weer aan ist probleem opgelost, hoe dat kan weet ik niet.
  #3  
Oud 23-12-10, 19:35
iMac-er's schermafbeelding
iMac-er iMac-er is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Geen idee maar wat ik wel kan zeggen is als bij mij het internet via Wi-Fi opeens effe niet meer gaat dat dit aan m'n Wi-Fi ligt en niet aan m'n iphone, als ik op de laptop via Wi-Fi bezig ben dan gebeurt het soms ook zelfs meermaals per dag soms dat we opeens niet meer op Wi-Fi kunnen ondanks het bereik blijft , als ik de router effe uitleg en meteen weer aan ist probleem opgelost, hoe dat kan weet ik niet.
In mijn geval ligt het zeker niet aan mijn Wi-Fi want mijn MacBook werkt gewoon goed. Zodra de iPhone uit en vervolgens aangezet wordt (dus niet mijn router) werkt de internet weer goed!
  #4  
Oud 28-12-10, 20:46
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Hier exact hetzelfde probeem. Al sinds 1,5 jaar zonder problemene een iphone 3 in gebruik die probleemloos de Wi-Fi van de router pakt. Sinds vandaag een iphone 4 die geen verbinding wil maken en toch echt het juiste wachtwoord krijgt ingevoerd........

Kom allerlei verhalen tegen op internet die me niet vrolijker maken moet ik zeggen. Als iemand de oplossing weet hou ik me aanbevolen, voorlopig na een hele tijd stoeien lukt het nog niet verbinding te krijgen met Wi-Fi

Carolien
  #5  
Oud 29-12-10, 09:28
iMac-er's schermafbeelding
iMac-er iMac-er is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cck68 Bekijk bericht
Hier exact hetzelfde probeem. Al sinds 1,5 jaar zonder problemene een iphone 3 in gebruik die probleemloos de Wi-Fi van de router pakt. Sinds vandaag een iphone 4 die geen verbinding wil maken en toch echt het juiste wachtwoord krijgt ingevoerd........

Kom allerlei verhalen tegen op internet die me niet vrolijker maken moet ik zeggen. Als iemand de oplossing weet hou ik me aanbevolen, voorlopig na een hele tijd stoeien lukt het nog niet verbinding te krijgen met Wi-Fi

Carolien
Ik weet niet of wij hetzelfde probleem hebben, want ik heb wel een Wi-Fi verbinding, alleen af en toe geen internet verbinding.

Bij jou kan het zijn dat je het MAC adres van jouw nieuwe iPhone 4 vanuit jouw router moet ingeven zodat je Wi-Fi verbinding kunt opzetten. Het heeft waarschijnlijk met de beveiliging van jouw router te maken.
  #6  
Oud 10-01-11, 09:30
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Wat het probleem is geweest is me niet duidelijk, na een reset van de netwerkinstellingen, loopt het als een zonnetje... nooit eerder hoeven te doen bij de iphone3, maar ergens op internet kwam ik deze tip tegen en het werkt.
je moet het maar weten toch ?? ;-)

thanks voor het meedenken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Iphone maakt geen verbinding met internet jeroeny40 iPhone algemeen 2 30-03-10 00:28
Geen verbinding met internet meer Tristal iPhone algemeen 3 29-01-10 15:52
iPhone: geen verbinding met internet na jailbreak c0mpaq Jailbreak 4 26-01-10 17:33
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet arntj00 iPhone algemeen 2 02-01-09 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.