iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/80935-codeslot-pincode-instellen-iedere-keer-irritant.html)

babybox 27-12-10 12:31

Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant
 
Hallo, net een nieuwe iphone 4 , maar nu heb ik nog enkele vraagjes

1.Hoe zet ik de telefoon handmatig op vergrendelen als ik hem ergens neerleg zodat niet iemand daar in kan?
Ik ben op de hoogte dat je hem automatisch kan laten vergrendelen na een bepaalde tijd 1-2-4 minuten etc. maar dat is onhandig, ik wil niet dat hij automatisch vergrendeld tenzij ik dat wil. Maar wil ook niet dat scherm aanblijft als ik hem niet vergrendel hoe doe ik dit? Als je kiest Automatisch slot Nooit in de instellingen dan blijft het scherm aan en dus energie verbruiken. Maar hoe kan je dus handmatig het toestel vergrendelen zodat dan wel de pincode vereist is en anders niet.
2. Hiervoor een nokia E71 daar kon je offline modus kiezen dwz geen verbinding maar hoe doe ik dit met de iphone?

3. tomtom kun je niet afsluiten, alleen door op de home knop te drukken en daarna nog eens twee keer kort achter elkaar op de homeknop waarna je het programma in de achtergrond kan stoppen. Is er niet een optie om tomtom direct te stopen?

4. Ik heb icoontjes op verschillende schermen, hoe kan ik een bepaald icoontje slepen naar een ander scherm?

dank alvast dit zijn wat irritante dingetjes aan de iphone (dacht dat dit wel verholpen zou zijn)

robijnv 27-12-10 13:23

1. volgens mij kan je alleen kiezen voor wel of geen slot, een manier om te kunnen kiezen op het moment dat je je scherm uitschakelt is er niet volgens mij. (of misschien via een jailbreak)
2. je kan in instellingen vliegtuigmodus aanzetten.
3. dit is de enige manier om een app af te sluiten, was dit niet zo dan had je niet kunnen multitasken. Maar er zijn vast wel jailbreak apps die een app meteen killen zodra je hem afsluit.
4. hou een icoontje vast zodat hij gaat wiebelen en sleep hem naar de plaats waar je hem wilt hebben, druk op de home button om het wiebelen te stoppen.

iWiefring 27-12-10 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babybox (Bericht 619589)
4. Ik heb icoontjes op verschillende schermen, hoe kan ik een bepaald icoontje slepen naar een ander scherm?

Of je kunt wanneer je iPhone aan iTunes hangt de icoontjes verslepen in de tab apps wanneer je je iPhone aanklikt.

Voor de rest wat robijnv zegt klopt allemaal, dus daar hoef ik niets aan toe te voegen. Succes!

babybox 27-12-10 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 619626)
Of je kunt wanneer je iPhone aan iTunes hangt de icoontjes verslepen in de tab apps wanneer je je iPhone aanklikt.

Voor de rest wat robijnv zegt klopt allemaal, dus daar hoef ik niets aan toe te voegen. Succes!

maar dat scherm bedoel als je van het ene scherm naar het andere het icoontje wil slepen dat lukt niet (wel binnen een scherm met die methode), hoe krijg ik dat voor elkaar

johanneslol 27-12-10 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babybox (Bericht 619717)
maar dat scherm bedoel als je van het ene scherm naar het andere het icoontje wil slepen dat lukt niet (wel binnen een scherm met die methode), hoe krijg ik dat voor elkaar

hoe je de app tegen de rand van het scherm en hou je even vast dan spring hij naar de volgende of vorige veld

Gonus 27-12-10 23:50

De basisfunctionaliteiten van je toestel opzoeken in de handleiding zou ook helpen! ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.