//

Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant

Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, net een nieuwe iphone 4 , maar nu heb ik nog enkele vraagjes 1.Hoe zet ik de telefoon handmatig op vergrendelen als ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-10, 13:31
babybox babybox is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Exclamation Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant

Hallo, net een nieuwe iphone 4 , maar nu heb ik nog enkele vraagjes

1.Hoe zet ik de telefoon handmatig op vergrendelen als ik hem ergens neerleg zodat niet iemand daar in kan?
Ik ben op de hoogte dat je hem automatisch kan laten vergrendelen na een bepaalde tijd 1-2-4 minuten etc. maar dat is onhandig, ik wil niet dat hij automatisch vergrendeld tenzij ik dat wil. Maar wil ook niet dat scherm aanblijft als ik hem niet vergrendel hoe doe ik dit? Als je kiest Automatisch slot Nooit in de instellingen dan blijft het scherm aan en dus energie verbruiken. Maar hoe kan je dus handmatig het toestel vergrendelen zodat dan wel de pincode vereist is en anders niet.
2. Hiervoor een nokia E71 daar kon je offline modus kiezen dwz geen verbinding maar hoe doe ik dit met de iphone?

3. tomtom kun je niet afsluiten, alleen door op de home knop te drukken en daarna nog eens twee keer kort achter elkaar op de homeknop waarna je het programma in de achtergrond kan stoppen. Is er niet een optie om tomtom direct te stopen?

4. Ik heb icoontjes op verschillende schermen, hoe kan ik een bepaald icoontje slepen naar een ander scherm?

dank alvast dit zijn wat irritante dingetjes aan de iphone (dacht dat dit wel verholpen zou zijn)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-10, 14:23
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

1. volgens mij kan je alleen kiezen voor wel of geen slot, een manier om te kunnen kiezen op het moment dat je je scherm uitschakelt is er niet volgens mij. (of misschien via een jailbreak)
2. je kan in instellingen vliegtuigmodus aanzetten.
3. dit is de enige manier om een app af te sluiten, was dit niet zo dan had je niet kunnen multitasken. Maar er zijn vast wel jailbreak apps die een app meteen killen zodra je hem afsluit.
4. hou een icoontje vast zodat hij gaat wiebelen en sleep hem naar de plaats waar je hem wilt hebben, druk op de home button om het wiebelen te stoppen.
  #3  
Oud 27-12-10, 14:31
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babybox Bekijk bericht
4. Ik heb icoontjes op verschillende schermen, hoe kan ik een bepaald icoontje slepen naar een ander scherm?
Of je kunt wanneer je iPhone aan iTunes hangt de icoontjes verslepen in de tab apps wanneer je je iPhone aanklikt.

Voor de rest wat robijnv zegt klopt allemaal, dus daar hoef ik niets aan toe te voegen. Succes!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #4  
Oud 27-12-10, 17:44
babybox babybox is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Of je kunt wanneer je iPhone aan iTunes hangt de icoontjes verslepen in de tab apps wanneer je je iPhone aanklikt.

Voor de rest wat robijnv zegt klopt allemaal, dus daar hoef ik niets aan toe te voegen. Succes!
maar dat scherm bedoel als je van het ene scherm naar het andere het icoontje wil slepen dat lukt niet (wel binnen een scherm met die methode), hoe krijg ik dat voor elkaar
  #5  
Oud 27-12-10, 23:57
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babybox Bekijk bericht
maar dat scherm bedoel als je van het ene scherm naar het andere het icoontje wil slepen dat lukt niet (wel binnen een scherm met die methode), hoe krijg ik dat voor elkaar
hoe je de app tegen de rand van het scherm en hou je even vast dan spring hij naar de volgende of vorige veld
  #6  
Oud 28-12-10, 00:50
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

De basisfunctionaliteiten van je toestel opzoeken in de handleiding zou ook helpen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet iphoneyou iTunes 12 25-10-14 19:40
iPhone 2G herstart iedere keer tekstarzz iPhone algemeen 0 18-02-11 00:03
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven thefreeze Unlock 3 05-12-10 23:11
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren angelvdg iTunes 1 11-09-10 21:06
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 beffel iPhone algemeen 22 05-09-08 22:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.