Krijg hem onmogelijk in DFU mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g met ios 4.1 erop staan . Het probleem is dus dat ik deze iphone juist heb gekocht van nederland en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg hem onmogelijk in DFU mode
Ik heb een iphone 3g met ios 4.1 erop staan . Het probleem is dus dat ik deze iphone juist heb gekocht van nederland en ik woon in belgie waar geen t-mobile is .
Mijn bedoeling was om hem te jailbreaken maar op een of andere manier krijg ik hem niet in dfu mode. Ik krijg hem wel in recovery mode (met het teken van itunes en een usb kabel op het scherm ) maar dfu gaat niet . Voor redsnow heb je Dfu nodig dus zou iemand mij aub kunnen helpen ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik allemaal al gedaan . Ik heb alle video's gezien van dfu en niets werkt ???
|
|
||||
|
||||
Blijven proberen, lukt nooit na de eerste keer
|
|||
|
|||
Maar ik heb het al honderde kere geprobeerd het gaat gewoon niet . Ik moet het echt unlocken want het toestel is simlocked en ik kan er zo niets mee doen ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb echt hulp nodig . elke keer als ik een tutorial perfect volg van DFU mode dan gaat hij in recovery mode . Help !!!
|
|
|||
|
|||
iemand ? ik kan niks met mijn iphone doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 19-01-12 00:08 |
iPhone: krijg iphone 2 niet in DFU mode/ uitgeschakeld | jfkuup | Jailbreak | 0 | 06-09-10 23:11 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Krijg Iphone niet in DFU Mode | dangerbear | iPhone algemeen | 5 | 25-03-10 18:03 |
Krijg iPhone niet in DFU-mode | Bartje | Unlock [archief] | 1 | 09-02-08 10:52 |
|
|