//

Contacten overzetten

Contacten overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds vandaag heb ik een iPhone 4. Ik wou graag de contacten van mijn HTC Wildfire S ovekopiëren, maar stuit op een aantal problemen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 20-09-12, 19:35
Mike1800s Mike1800s is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Problemen met contacten overzetten HTC -> iPhone 4

Beste,

Sinds vandaag heb ik een iPhone 4. Ik wou graag de contacten van mijn HTC Wildfire S ovekopiëren, maar stuit op een aantal problemen.

Mijn oude SIM-kaart is gedeactiveerd ten gevolge van het aanvragen van een nieuwe (kleine) SIM welke in de iPhone past. Dit is gedaan bij Vodafone. De HTC heeft sowiso geen optie om de contacten naar de SIM te exporteren, in mijn geval enkel naar de SD-kaart (waar de iPhone niks mee kan) of naar G-mail.

Ik heb deze contacten zodoende gekopieerd naar de gmail-account. Via Microsoft Exchange wou ik deze weer importeren, maar kom ik een fout tegen. Bij het meermaals synchroniseren van deze gmail-account via ME, geeft de iPhone telkens aan dat het wachtwoord verkeerd is, terwijl ik 100% zeker weet dat het correct is ingevoerd. Meermaals account verwijderen en opnieuw creëren mocht niet baten. Zoeken op internet gaf als tips op om iCloud te deactiveren en de netwerkinstellingen te resetten. Ook dit meermaals gedaan, ook na deze actie wederom nieuwe synchronisatie proberen te realiseren maar nog steeds deze fout.

De HTC is nog maar beperkt bruikbaar, daar ik geen simkaart meer heb om deze nog volledig als telefoon te gebruiken (formaatverschillen). Heeft iemand een oplossing voor mij om mijn contacten alsnog van de HTC op de iPhone te krijgen? Is er een optie om dit bijvoorbeeld via de computer te doen (HTC --> PC --> iPhone), met hulp van iTunes bijvoorbeeld?

Alvast hartelijke dank voor jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #162  
Oud 20-09-12, 20:09
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Normaal gezien staan u contacten op de google server.
In itunes kan je selecteren om u contacten te synchroniseren via google.
  #163  
Oud 22-09-12, 13:52
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard Notities en contacten overzetten

Ik ben van plan om binnenkort een iPhone 5 te gaan bestellen.
Ik heb nu nog een Nokia E71.
Wat is de makkelijkste/snelste manier om mijn notities en contacten over te zetten?
  #164  
Oud 28-09-12, 19:00
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard Contacten uit iPhone 4 overzetten naar sim

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn contacten van mijn iPhone naar sim kaart kan overzetten. Wil niet via iCloud of iets anders, heeft met twee telefoons en zakelijk verhaal te maken met een privé telefoon.

Dus mijn huidige contacten uit mijn iphone op mn sim kaart zetten??
__________________
iPad Pro 32gb, iPhone 6s 64gb, iPhone 6 64gb, Macbook Retina 2016
  #165  
Oud 28-09-12, 19:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeh Bekijk bericht
Dus mijn huidige contacten uit mijn iphone op mn sim kaart zetten??
Dat gaat niet lukken zonder een jailbreak vrees ik
  #166  
Oud 28-09-12, 19:49
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Kan toch niet waar zijn. Als ik contacten synchroniseer via iCloud en dat ook met m'n zakelijk iPhone doe, gaan contacten dan door elkaar. Oftewel kan ik later met andere iPhone alleen die Prive contacten weer ophalen en staan zie niet ook door mijn zakelijke contacten heen?
  #167  
Oud 02-10-12, 10:46
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard iPhone contacten overzetten naar exchange

Is het mogelijk om de contactpersonen welke op de iPhone staan opgeslagen over te zetten naar MS Exchange? De contacten staan momenteel niet in iCloud.
  #168  
Oud 13-11-12, 16:19
Angiehammes Angiehammes is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Smile Iphone 3s Contacten overzetten via itunes naar iphone 4s.

hallo,
Ben zelf nieuw op dit forum en er zullen wel al meer vragen geweest zijn over contacten maar niks wat mij echt geholpen heeft.

Mijn vraag is hoe kan ik mijn contacten naar mijn nieuwe iphone overzetten? De iphone is gesynchroniseert en nieuwe software staat erop. Alleen heb ik geen idee hoe ik de backup van mijn 3 op de 4 moet zetten.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Angie
  #169  
Oud 13-11-12, 16:48
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

heb je icloud gebruikt bij je 3S dan zouden contacten terug op je nieuw toestel moeten staan als je icloud inschakeld.

Kan je nog je 3S gebruiken.
Zet dan idrive foto op je 3S en daarna op je 4S
https://itunes.apple.com/us/app/idri...412858768?mt=8
  #170  
Oud 14-11-12, 13:30
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angiehammes Bekijk bericht
hallo,
Ben zelf nieuw op dit forum en er zullen wel al meer vragen geweest zijn over contacten maar niks wat mij echt geholpen heeft.

Mijn vraag is hoe kan ik mijn contacten naar mijn nieuwe iphone overzetten? De iphone is gesynchroniseert en nieuwe software staat erop. Alleen heb ik geen idee hoe ik de backup van mijn 3 op de 4 moet zetten.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Angie
Heb je je iPhone ingesteld als nieuwe telefoon? Je zou gewoon de backup terug moeten kunnen zetten bij de installatie.
  #171  
Oud 11-01-13, 14:01
Spip71 Spip71 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Unhappy Probleem bij overzetten contacten van iPhone4s naar iCloud

Hallo,

Wellicht een vervelende beginnersvraag, maar ik probeer al twee weken de contacten in mijn iPhone4S om te zetten naar iCloud. Ik heb icloud geïnstalleerd op mijn pc, geactiveerd in de iPhone en een icloudadres aangemaakt, maar mijn contacten in de cloud blijven leeg. Via iTunes lukt het me ook niet. Wat doe ik verkeerd? Komt het omdat ik met een PC werk? Of omdat ik alleen een Hotmail en geen G-mail account heb? Het lukt me om mijn contacten (die wel met mijn Hotmailaccount gesynct worden, als csv-bestand op mijn computer te downloaden, maar ik krijg ze dus niet in de Cloud. Kan iemand mij helpen?
  #172  
Oud 11-01-13, 14:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spip71 Bekijk bericht
Of omdat ik alleen een Hotmail en geen G-mail account heb?
iCloud kan alleen syncen met een iCloud account (@icloud.com) en niet met Hotmail en Gmail accounts.
  #173  
Oud 11-01-13, 19:41
Spip71 Spip71 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Wel, het lukt me dus niet om mijn iphone met iCloud.com te syncen... De contacten in icloud blijven leeg. Kan dat aan windows vista liggen?
  #174  
Oud 11-01-13, 19:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spip71 Bekijk bericht
Kan dat aan windows vista liggen?
iCloud werkt met Windows Vista SP2 en het Windows iCloud Control Panel 2.1.1
  #175  
Oud 12-02-13, 09:35
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Heb je ook outlook op je Windows pc, met icloud control panel verschijnen dan je contacten in outlook.

Ik weet niet hoeveel contacten jullie hebben maar ik ben zuinig op mijn contacten, heb er 200 die me erg veel waard zijn. Ik maak af en toe ook een export in gewone tekst. Ik vertrouw niet altijd op icloud / outlook.

Bij aanschaf nieuwe telefoon zou ik beide routes adviseren, backup van contacten en daarna stoeien met automatisch overzetten.

NB het overzetten van contacten op de simkaart is niet meer van deze tijd, daar kunnen ook maar weinig gegevens op.
  #176  
Oud 04-01-14, 17:08
AdK AdK is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Contacten overzetten van HTC Wildfire naar Iphone 4S

Probeer al dagen om de contacten van de HTC van mijn dochter over te zetten naar haar nieuwe Iphone 4S. Via bluetooth HTC<->iPhone en ook HTC<-> IMAC.
Ze zien elkaar wel echter Mac en Iphone accepteren de HTC niet.
Heeft iemand een idee wat hiervoor de beste oplossing is. THX
  #177  
Oud 04-01-14, 17:31
PsyFly PsyFly is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 61
Standaard

Je kan misschien de contacten van de HTC synchroniseren met een gmail-account en nadien deze contacten via dat gmail-account synchroniseren met de iPhone? Zo heb ik dit een paar jaar geleden gedaan om mijn contacten van een android-toestel over te zetten en werkte perfect.
  #178  
Oud 04-01-14, 18:58
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdK Bekijk bericht
Probeer al dagen om de contacten van de HTC van mijn dochter over te zetten naar haar nieuwe Iphone 4S. Via bluetooth HTC<->iPhone en ook HTC<-> IMAC.
Ze zien elkaar wel echter Mac en Iphone accepteren de HTC niet.
Heeft iemand een idee wat hiervoor de beste oplossing is. THX
Bluetooth werkt niet met andere toestellen buiten ios (Apple )

Gebruik het volgende op de htc en iPhone Ook goed om foto over te zetten
https://itunes.apple.com/be/app/idrive-online-backup/id427956708?l=nl&mt=8
  #179  
Oud 05-01-14, 16:32
AdK AdK is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Is gelukt met wat hulp via G-Mail account. THX !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2014 om 16:35 ----------

Heb al mijn adressen in de cloud staan. Mijn autotel. heeft een simkaart ( geen bluetooth). Hoe krijg ik die adressen overgezet naar die simkaart en telkens geüpdatet ? THX.
Reageren

Labels
backup, contacten, contacten overzetten, contactpersonen, icloud, iphone, overzetten, reservekopie, sim, simkaart, simkaart iphone, vinden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten weg na overzetten pieren iTunes 0 16-05-10 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.