//

Problemen met herstel

Problemen met herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik zit met een probleem. Ik heb mijn telefoon laten zwemmen voor een minuut of 20.. Dus hij is niet meer in topconditie. Gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-10, 14:27
Zwiersjuh Zwiersjuh is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Problemen met herstel

Hey,

ik zit met een probleem. Ik heb mijn telefoon laten zwemmen voor een minuut of 20.. Dus hij is niet meer in topconditie. Gaat nog wel aan maar bellen en dergelijke doet die niet meer. Nu ben ik wel verzekerd maar dan moet ik wel de jailbreak eraf hebben om een nieuwe te kunnen krijgen. Ik heb er echt 0,0 verstand van en heb zelfs hulp gehad bij het jailbraken omdat me dat alleen niet lukte.. Hij is gejailbraked met Limera1n dus heb er cydia opstaan. Als ik naar me itunes ga en op herstellen druk krijg ik al heel snel de melding onbekende fout (3194) Hoe krijg mijn iphone weer goed? Graag heel duidelijk beschreven want snap er niet veel van.. Ik heb er wel beetje haast mee aangezien ze hem morgen op komen halen. Wie o wie kan me helpen..


Groeten Zwiersjuh
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-10, 16:41
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Naja zo lang ze het niet zien is het goed denk ik... Kijk of je met Cydia SBSettings nog gedownload krijgt, verberg alle icoontjes die de indruk wekken dat je een gejailbreakte telefoon hebt en gooi SBSettings er weer af. Het proberen waard?
__________________
| Apple iPhone 4 16GB 4.3.1 (Simlockvrij & Jailbroken) | Apple iPad Wi-Fi 16GB 4.2.1 (Jailbroken) |
  #3  
Oud 29-12-10, 16:43
Zwiersjuh Zwiersjuh is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

ja ik weet niet hoe ze kijken bij de verzekering? Of ze alles gaan nakijken of dat ze alleen kijken wat de schade is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem speke102 iPhone algemeen 2 17-03-11 20:33
iPhone 3Gs, Problemen Herstel FW4.1 The_Umpire Archief 0 15-01-11 19:41
problemen met herstel jandevries50 iPhone algemeen 4 28-05-09 19:27
help!! Problemen na herstel van 1.1.2 Busta227 iPhone algemeen 2 08-01-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.