iphone blijft uit/weg vallen ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een week geleden een nieuwe iphone 4 zwart 16gb gekocht, leuk leuk leuk. snel aan de gang en alles in gesteld en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft uit/weg vallen ??
hallo,
ik heb een week geleden een nieuwe iphone 4 zwart 16gb gekocht, leuk leuk leuk. snel aan de gang en alles in gesteld en al flink wat apps etc er op gezet gebeurt er na een uurtje of 8 in eens wat raars!! hij valt helemaal weg. niet meer aan of uit te zetten, aan de oplader geen reactie en ook aan itunes gereactie. het internet maar op gezocht en ook de iphone club site, eerst maar is in de recovery mode dan maar, alles goed hersteld niks aan het handje. volgende dag weer het zelfde, om een lang verhaal kort te maken, nu een week deze iphone ongeveer 9x uitgevallen, heb alles geprobeerd denk ik?? recovery mode dfu mode itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het blijft maar terug komen, het rare is dat het gebeurd als hij op vergrendeling staat, leg hem weg en bijwijze van 10min later kan ik er niks meer mee doen, iemand met ervaring of enig advies????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Test even of je het probleem ook hebt als je al die apps er niet op hebt staan, en als je SIM er niet in zit. Kan probleem met app of SIM zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laten vallen en blijft nu bij apple logo hangen wat nu?? | jessieh | iPhone algemeen | 0 | 16-02-11 22:33 |
iPhone 3gs: gesprekken vallen weg na eerste 3 seconden | Macharrie | iPhone algemeen | 7 | 01-11-10 19:00 |
Geluidsinstructies vallen spontaan weg | ruud3822 | iPhone Navigatie | 0 | 31-10-10 11:32 |
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone | Guido85 | iTunes | 1 | 03-04-09 20:28 |
gedownloade spellen en programmas vallen weg?! | ralphiej | Archief | 1 | 25-10-08 10:25 |
|
|