//

iphone blijft uit/weg vallen ??

iphone blijft uit/weg vallen ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een week geleden een nieuwe iphone 4 zwart 16gb gekocht, leuk leuk leuk. snel aan de gang en alles in gesteld en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-10, 20:00
beek87 beek87 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard iphone blijft uit/weg vallen ??

hallo,

ik heb een week geleden een nieuwe iphone 4 zwart 16gb gekocht, leuk leuk leuk. snel aan de gang en alles in gesteld en al flink wat apps etc er op gezet gebeurt er na een uurtje of 8 in eens wat raars!! hij valt helemaal weg. niet meer aan of uit te zetten, aan de oplader geen reactie en ook aan itunes gereactie.

het internet maar op gezocht en ook de iphone club site, eerst maar is in de recovery mode dan maar, alles goed hersteld niks aan het handje.
volgende dag weer het zelfde, om een lang verhaal kort te maken, nu een week deze iphone ongeveer 9x uitgevallen, heb alles geprobeerd denk ik??
recovery mode
dfu mode
itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd

en het blijft maar terug komen, het rare is dat het gebeurd als hij op vergrendeling staat, leg hem weg en bijwijze van 10min later kan ik er niks meer mee doen,

iemand met ervaring of enig advies?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 20:33
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beek87 Bekijk bericht
hallo,

ik heb een week geleden een nieuwe iphone 4 zwart 16gb gekocht, leuk leuk leuk. snel aan de gang en alles in gesteld en al flink wat apps etc er op gezet gebeurt er na een uurtje of 8 in eens wat raars!! hij valt helemaal weg. niet meer aan of uit te zetten, aan de oplader geen reactie en ook aan itunes gereactie.

het internet maar op gezocht en ook de iphone club site, eerst maar is in de recovery mode dan maar, alles goed hersteld niks aan het handje.
volgende dag weer het zelfde, om een lang verhaal kort te maken, nu een week deze iphone ongeveer 9x uitgevallen, heb alles geprobeerd denk ik??
recovery mode
dfu mode
itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd

en het blijft maar terug komen, het rare is dat het gebeurd als hij op vergrendeling staat, leg hem weg en bijwijze van 10min later kan ik er niks meer mee doen,

iemand met ervaring of enig advies?????
Ja, ga er mee terug naar de winkel... dit toestel deugt niet.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 31-12-10, 22:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Test even of je het probleem ook hebt als je al die apps er niet op hebt staan, en als je SIM er niet in zit. Kan probleem met app of SIM zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laten vallen en blijft nu bij apple logo hangen wat nu?? jessieh iPhone algemeen 0 16-02-11 22:33
iPhone 3gs: gesprekken vallen weg na eerste 3 seconden Macharrie iPhone algemeen 7 01-11-10 19:00
Geluidsinstructies vallen spontaan weg ruud3822 iPhone Navigatie 0 31-10-10 11:32
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone Guido85 iTunes 1 03-04-09 20:28
gedownloade spellen en programmas vallen weg?! ralphiej Archief 1 25-10-08 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.