iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wat is een Iphone 3g nog waard? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/81315-iphone-3g-waard.html)

spoonder 01-01-11 21:29

Wat is een Iphone 3g nog waard?
 
In april loopt mijn abonnement af. Dan ga ik eindelijk voor de iphone. Aangezien het dan beter is om een paar maanden te wachten op de nieuwe iphone 5.

Wil ik voor een half jaar een 3g kopen. Mijn huidige experia is al een half jaar stuk/ En gebruik daarom nu een nog oudere SE... En dit is gewoon helemaal niks.

Is 150 euro een beetje de maatstaaf voor een 3g 16gb?
De 3gs vind ik eigenlijk gewoon te duur voor een tijdelijke telefoon.

groet

Spoon

Royofzo 01-01-11 23:10

Het ligt natuurlijk aan de staat van de iPhone hé. Ik denk dat ze varieren van zo'n 150 tot 250 euro zo'n beetje, afhankelijk van de gebruikerssporen.

Ik ga zelf volgende week m'n abbo verlengen en dan neem ik wel een iPhone 4, en blijft m'n 3G 16GB (Wit) dus over. Misschien is het wat voor je? Eventueel beschikbaar over een week of 2 dus ;)

Bij interesse PM.

spoonder 01-01-11 23:43

Owkee tx. Helaas wil ik geen witte. Anders hadden we dat mooi kunnen regelen.

020 02-01-11 00:56

Het zijn geruchten dat de iPhone 5 dit jaar word gelanceerd, dus dat betekent niet dat hij dit jaar meteen uit komt! Ik denk volgend jaar zoals altijd! Om de 2 jaar een nieuwe generatie. Maar, zoals ik al zei niet te vroeg juichen.

spoonder 02-01-11 01:56

Bedoel gewoon de volgende Iphone. Tot nu toe is er elk jaar een nieuwe versie gekomen.

Runaque 02-01-11 12:15

Waarom is een witte niet goed genoeg? Als het een tijdelijke oplossing is is de witte toch een mooie uitkomst? Ik ben trouwens van mening dat de witte toch net gemakkelijker door te verkopen is dan de zwarte en het verhaal dat deze sneller haarscheurtjes krijgt is bullsh*t, de zwarte heeft er net zo snel last van, maar je ziet het minder goed door de donkere kleur.

Als ik kon had ik een witte 3Gs 32gb gekocht, maar door het beperkte aanbod heb ik genoegen genomen met een zwarte, maar zoals jij een 3G wil als tijdelijke oplossing, is deze iPhone een tijdelijke oplossing tot ik mijn bestelde witte 32gb iPhone 4 kan gaan halen, als hij al uitkomt, anders wacht ik tot de volgende generatie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 020 (Bericht 621857)
Het zijn geruchten dat de iPhone 5 dit jaar word gelanceerd, dus dat betekent niet dat hij dit jaar meteen uit komt! Ik denk volgend jaar zoals altijd! Om de 2 jaar een nieuwe generatie. Maar, zoals ik al zei niet te vroeg juichen.

Apple is nogal vrij stipt met het lanceren van nieuwe producten, je kan er vrij sterk van uitgaan dat deze zomer de nieuwe iPhone voorgesteld gaat worden en een maand later verkrijgbaar zal zijn in de VS en niet veel later elders. Apple heeft dus nooit om de twee jaar een andere telefoon uitgebracht, daar sla je de bal toch even mis.

Apple740 02-01-11 18:53

Ik heb 3 weken geleden een in perfecte staat zijnde 3G 16GB gekocht voor 175,-.
Goedkoper kan, maar dan kom je in de categorie mankementen (haarscheurtjes, een ontbrekend volumeknopje e.d.).

Meer dan 200,- zou ik in ieder geval niet meer neertellen voor een 3G, ook al is ie nieuw en sealed.

spoonder 02-01-11 21:46

tx hier kan ik wat mee:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.