//

Wat is een Iphone 3g nog waard?

Wat is een Iphone 3g nog waard? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In april loopt mijn abonnement af. Dan ga ik eindelijk voor de iphone. Aangezien het dan beter is om een paar maanden te wachten op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-01-11, 21:29
spoonder spoonder is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard Wat is een Iphone 3g nog waard?

In april loopt mijn abonnement af. Dan ga ik eindelijk voor de iphone. Aangezien het dan beter is om een paar maanden te wachten op de nieuwe iphone 5.

Wil ik voor een half jaar een 3g kopen. Mijn huidige experia is al een half jaar stuk/ En gebruik daarom nu een nog oudere SE... En dit is gewoon helemaal niks.

Is 150 euro een beetje de maatstaaf voor een 3g 16gb?
De 3gs vind ik eigenlijk gewoon te duur voor een tijdelijke telefoon.

groet

Spoon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-11, 23:10
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Het ligt natuurlijk aan de staat van de iPhone hé. Ik denk dat ze varieren van zo'n 150 tot 250 euro zo'n beetje, afhankelijk van de gebruikerssporen.

Ik ga zelf volgende week m'n abbo verlengen en dan neem ik wel een iPhone 4, en blijft m'n 3G 16GB (Wit) dus over. Misschien is het wat voor je? Eventueel beschikbaar over een week of 2 dus

Bij interesse PM.
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #3  
Oud 01-01-11, 23:43
spoonder spoonder is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

Owkee tx. Helaas wil ik geen witte. Anders hadden we dat mooi kunnen regelen.
  #4  
Oud 02-01-11, 00:56
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Het zijn geruchten dat de iPhone 5 dit jaar word gelanceerd, dus dat betekent niet dat hij dit jaar meteen uit komt! Ik denk volgend jaar zoals altijd! Om de 2 jaar een nieuwe generatie. Maar, zoals ik al zei niet te vroeg juichen.
  #5  
Oud 02-01-11, 01:56
spoonder spoonder is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

Bedoel gewoon de volgende Iphone. Tot nu toe is er elk jaar een nieuwe versie gekomen.
  #6  
Oud 02-01-11, 12:15
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Waarom is een witte niet goed genoeg? Als het een tijdelijke oplossing is is de witte toch een mooie uitkomst? Ik ben trouwens van mening dat de witte toch net gemakkelijker door te verkopen is dan de zwarte en het verhaal dat deze sneller haarscheurtjes krijgt is bullsh*t, de zwarte heeft er net zo snel last van, maar je ziet het minder goed door de donkere kleur.

Als ik kon had ik een witte 3Gs 32gb gekocht, maar door het beperkte aanbod heb ik genoegen genomen met een zwarte, maar zoals jij een 3G wil als tijdelijke oplossing, is deze iPhone een tijdelijke oplossing tot ik mijn bestelde witte 32gb iPhone 4 kan gaan halen, als hij al uitkomt, anders wacht ik tot de volgende generatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Het zijn geruchten dat de iPhone 5 dit jaar word gelanceerd, dus dat betekent niet dat hij dit jaar meteen uit komt! Ik denk volgend jaar zoals altijd! Om de 2 jaar een nieuwe generatie. Maar, zoals ik al zei niet te vroeg juichen.
Apple is nogal vrij stipt met het lanceren van nieuwe producten, je kan er vrij sterk van uitgaan dat deze zomer de nieuwe iPhone voorgesteld gaat worden en een maand later verkrijgbaar zal zijn in de VS en niet veel later elders. Apple heeft dus nooit om de twee jaar een andere telefoon uitgebracht, daar sla je de bal toch even mis.
__________________
iPhone 4 (32GB Wit) - iPhone 3Gs (32GB Zwart) - iPhone 3G (16GB Zwart)
  #7  
Oud 02-01-11, 18:53
Apple740 Apple740 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik heb 3 weken geleden een in perfecte staat zijnde 3G 16GB gekocht voor 175,-.
Goedkoper kan, maar dan kom je in de categorie mankementen (haarscheurtjes, een ontbrekend volumeknopje e.d.).

Meer dan 200,- zou ik in ieder geval niet meer neertellen voor een 3G, ook al is ie nieuw en sealed.

Laatst gewijzigd door Apple740; 02-01-11 om 19:01.
  #8  
Oud 02-01-11, 21:46
spoonder spoonder is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

tx hier kan ik wat mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is een iPod Touch 2G 8GB MC-Model nog waard? arjan95 Koopinformatie Nederland 1 04-04-11 19:38
Wat is mijn iPhone 3G 8GB nog waard? SeekerNL Koopinformatie Nederland 0 23-10-10 16:38
een letter N en nog wat raars DarkQIphone Jailbreak apps en thema's 8 16-08-10 10:57
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.